Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svært forståeligt spørgsmål ang SEO

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Det har jeg gjort. Problemet er netop at mit site burde stå på dit screenshot. Før jeg tilmeldte mig til Google analytics poppede det frem sammen med de andre søgeord, og når man så trykkede kom man til min "landingsside"....

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Høy

Mener du at dit domain navn kom frem i søgemenuen uden www ligesom her:

eller er de extra sidevisninger du mangler ?

Du har 301 redirectet til dit www subdomaine:

HTTP/1.1 301 Moved Permanently =>
Server => Apache-Coyote/1.1
Location => http://www.appsandroid.dk
Connection => close
Content-Type => text/html
Content-Length => 0
Date => Wed, 04 Apr 2012 19:38:07 GMT


 

 

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

JUHU.. Det er præcis det jeg mener. Det er som om at Google tror jeg starter med "www"... Du mener det er på grund af at der står "www" i URL, altså jeg burde have uden?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Høy

Jeg ville nok først undersøge i Google Analytics hvor meget trafik du egentlig har på søgningen appsandroid.dk før jeg besluttede mig for at lave dette om. Kan findes under søgeord "appsandroid.dk" under trafikkilder - kilder - søgning - organisk

Du skriver "Jeg er forsvundet fra søgefeltet efter at jeg har meldt mig til Google analytics hvor default navnet er www.appsandroid.dk."
Dette ser rigtig ud og passer fint med din 301 redirect til www subdomænet. Fik du lavet 301 redirect samtidig med du fik Analytics ?

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, redirect er lavet samtidig.
Jeg synes det er lidt svært at se det der med mine søgeord. Jeg bliver fundet på omkring 1800 ord dagligt, men halvdelen kan jeg ikke se da folk er logget ind når de søger. Men det er selvfølgelig med henblik på at jeg tror at det vil drive mere trafik til min side.. Tak for hjælpen :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)