Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svært forståeligt spørgsmål ang SEO

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. I ved når i begynder at indtaste et navn i søgefunktion på Google, så afhængig af hvor mange bogstaver i har tastet ind, så kommer der forslag.
Før jeg meldte AppsAndroid.dk til Google analytics, kom sitet frem når man havde indtastet "apps a". Nu kommer det ikke frem mere, og jeg er 100 % sikker på at det er fordi google tror at sitet starter med "www".
Jeg kan fortælle at siden er unik nok til at poppe frem under søgefeltet, og den har top-placeringer på mange ord, og den kommer tit frem som de 3 øverste hvis man benytter "relaterede søgning " (de der i bund af Google).
Jeg er forsvundet fra søgefeltet efter at jeg har meldt mig til Google analytics hvor default navnet er www.appsandroid.dk.
Ud over det popper det frem på "Apps Android ", "danske apps android " osv.. Derfor to spørgsmål :
Tror google at sitet hedder "Apps Android ", altså med mellemrum, og hvordan kan jeg få google til at forstå at sitet ikke hedder www.appsandroid.dk.dk, men AppsAndroid.dk?
Det må vel koste lidt besøg, også selvom at sitet er på første side når man vælger "Apps Android " i søgefunktion, hvilket der er mange der gør.
Er mit spørgsmål forstået?

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det google viser har ikke relation til nogen bestemt hjemmeside, men er udelukkende baseret på tidligere søgninger og vurderingen/forslagende er helt vilkårlige og efter googles vurdering.

Hvis jeg taster "apps a" kommer "apps android" frem som den første og det første resultat er til din side.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Men hvis jeg begynder at taste navnet ind på en hjemmeside, så dukker den jo op i googles søgeforslag under søgefeltet. Det er der jeg er forsvundet fra efter at jeg har meldt mig til analytics? Før stod der i forslagene (logget ud og cache tømt) "appsandroid.dk ", når man begyndte at taste navnet ind??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Google foreslår ikke hjemmesider men søgeord, hvilket gør www. irrelevant. Når jeg taster 'apps a' eller 'android a' lister google iøvrigt din hjemmeside først.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg så har beroet på et tilfælde, men ellers kan du jo prøve at anvende dit domænenavn uden www, altså redirecte www til non www og angive i webmaster tools at domæne skal svare uden www.

Uanset hvad, så kommer man jo ikke direkte til dine hjemmeside ved at vælge et af de forslag Google kommer med, du kommer jo altid til en resultatside først, og da du jo ligger øverst på denne, så har jeg svært ved at se problemet.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske jeg ikke forklarer ordentligt. Hvis du feks begynder at skrive "Mobilsiden ", så kommer "Mobilsiden " frem og du kan trykke og komme frem til det der åbenbart hedder en resultat side. Det kunne jeg før, men ikke mere, altså ved at trykke på "appsandroid" (uden mellemrum). Problemet er netop at "apps android " er et søgeord, men når folk ser "appsandroid " vil de nok mere tænke på en hjemmeside. Måske det bare er mig der er lidt pernippen, men hvad nu hvis Amino ikke poppede frem så man kom frem til resultat siden, ville de ikke se det som et problem når det er muligt med andre hjemmesider? Navnet kom forresten frem i nogle måneder når du skrev "www.ap" i søgefeltet. Så under søgefeltet stod der "www.appsandroid.dk "... Jeg synes jo det er ærgerligt, men det betyder måske ikke så meget?
Tak for tippet med redirect, kunne være jeg skulle prøve det...

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nu skal jeg jo kæmpe for at ligge øverst. Det skal jeg jo ikke hvis man kan komme til min resultatside...

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret peter1982: jeg synes jeg har prøvet alt. Det ændrer jo heller ikke forslag som Google kommer med..

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Høy

Peter1982 har ret du skal ændre i søgeinstillinger og enable Google Direkte visning:

 

og du får dette, som jeg tror du efterlyser - her bliver Google resultaterne vist mens du taster søgeordet.

 

 

 

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)