Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør af bl.a t-shirt med logo tryk?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

Vi søger nye leverandør til Dame/herrer T-shirts, hætte-sweatshirts med og uden lynlås med vores logo trykt på..

Vi har haft meget dårlige erfaringer af såvel kvalitet af T-shirt og trykket på T-shirt.. samt dårlige erfaringer med leverandør, deres overholdende -eller nærmere IKKE overholdene aftaler, til for høje priser..

Vi søger HURTIGST muligt kontakt til potentiele leverandør..

Vi er ikke noget stort firma, men kun en meget lille organisation (PTCC DK - Practical Tai Chi Chuan Danmark) og kan derfor kun tilbyde løbende ordre - udover første gang, hvor vi vil levere en samlet ordre..





 

Fra Køge
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :
prøv imageprint.dk
det er dem jeg bruger

folie, print på krus, kreditkortholder, kuglepenne, pengeclips med valgfri gravering 10 % til amino'er skriv amino i beskedfeltet www.1-design.dk

Fra Viborg.
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anette.

Jeg har gode erfaringer med PS-TRYK. i Viborg. ( Spørg efter Preben.) det er ejeren.

De laver alt mit firma tøj.

MVH: André.

A.Elsborg M.T.S. (Midtjysk Transport Service) www.mts-transport.dk
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal selvfølgelig også være velkommen til at sende undertegnede en mail eller ringe.


Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for de forskellige forslag  

Vi kontakted pstryk i viborg, hvilket - indtil videre - virker til at være meget profesionel...

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej - jeg kan anbefale at snakke med Anne Marie Hekla fraTrash Print. Hun har sit eget design men har ind imellem mulighed for at hjælpe andre med deres print. Se www.trashprint.com og skriv en mail til Hekla på contact@trashprint.com Du må godt hilse fra mig.

Dorte Andersson

www.visualangels.dk   
Grafisk design til internet og tryk
www.visualangels.com  
Illustrationer, plakater og postkort



Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa og tak for hjælpen

Jeg (vi) har lige fundet en leverandør - forhåbentlig... Har lige fået prøvetrykket ind af døren og og indtil videre ser det fint ud..

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)