Køb et Amino Sponsorlink
- til overkommelig pris.... Jeg skal bruge nogle illustrationer, der skal hjælpe kunderne med at tage deres egne mål på en webshop, hvor de bestiller skjorter/jakkesæt. Jeg må godt bruge leverandøren af tøjets, - de er dog bare meget lidt lækre. :) Leverandørens ligner disse, - men det er som sagt tilsvarende, der bare skal gøres mere lækkert. http://www.crowntailor.com/measurement_men.php Mvh Chris
Følg udviklingen af webshoppen på Facebook!
- du vil kunne designe din egen skræddersyede skjorte fra 549 kr. inkl. moms.
Jeg kan lave nogle lækre illustrationer til dig med adobe illustrator og photoshop.
- Hvad er en overkommelig pris for dig? :)
Hej. Tak for svaret. Jeg ved ikke, hvad sådan noget koster? Det skal være billigt nok til at jeg hellere vil bruge dem end dem fra producenten men dyrt nok til at de er super lækre. ;) Kunne du evt lave ét af eksemplerne, så jeg kan se, hvad du kan? Og sende mig et pristilbud via PM? På forhånd tak, - og god weekend. Mvh Chris
Hej
Jeg kan godt hjælpe med illustrationer. Du kan skrive til mig så kan jeg maile dig ill. eksempler og pris.
mvh Lise
www.kroyer-reklame.dk
HejDet kan jeg helt sikkert hjælpe med. Jeg laver masser how to measure til tøj. Mvh Pia www.pajpattern.dk/howtomeasure
www.pajpattern.dk
freelance mønster og modelkonstruktion til modebranchen,God pasform er det halve af et godt design