Køb et Amino Sponsorlink
Hej derude
Jeg har fået lavet en hjemmeside, og er stadig ved at sætte mig ind i tingene.
Jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig med Søgemaskineoptimering , da jeg intet ved om dettte. Min hjemme side www.billigbike.dk
Mvh
peter Mwamoto, Billigbike.dk
giv alle billeder titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning
udnyt google viser op til 70 tegn og husk domæne navn ligger du lige vel hvad nummer 1 med så vælg nogle andre ord at starte med og lav alle titler unikke på alle sider de er meget ens de fleste sider har kun et ord i forskel i titlen
der er så meget der kan gøres når snakken kommer omkring seo så her i denne her tråd er der lidt input http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Søgemaskineoptimering er et bredt emne.
For at for sat dig nogenlunde ind i tingene, så vil jeg anbefale dig at søge lidt om det på Google :)
Læs eventuelt lidt på seoportalen.dk, er er links til bla googles vejledning for webmastre samt en lille smule emne forklaringer (ikke synderligt dybdegående). læs mere her SEO
Læs mere om Online markedsføring og SEO hos Connect Media | Amino | Ivækst
Vil anbefale dig at læse mine to blogindlæg, så er du allerede godt på vej:
Besøg min blog: CasperBlom.dk
Mange tak for kommentarerne, Jeg kigger på det forskellige :)
Du skal finde ud af om din side skal være med eller uden www, også lave et 301 redirect. Forvirret?Se denne video:
- Alexander Baandrup Larsen
Følg mig på twitter:Follow @AlexanderLdk ✔ Følg mig på Google+ ✔
Kan forresten anbefale SEO-LEX, skrevet af Thomas Rosenstand i videoen ovenfor. Du kan eventuelt starte med light versionen (Den er gratis)- Alexander Baandrup Larsen
Hvis du intet ved om søgemaskineoptimering, er SEO-LEX en fantastisk bog :-).