Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Genåbning af facebook profil? :(

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom dagen, hvor jeg desværre fik slettet min Facebook profil :(

Har har fra starten af marts, postet reklamer på mine facebook sider.

Hvordan har jeg chance for at få min profil åbnet?

Nogle der har prøvet det før, og skal man erkende man har postet reklamer, eller hvad skal man skive til dem?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvis man overtræder en hjemmesides retningslinier må man tage straffen. Jeg kender ikke ret meget til facebook, så jeg kan ikke hjælpe dig, men hvis facebook = dit liv, burde du nok slukke computeren et par dage og få et par andre interesser.

Focuser på søgemaskinerne i dit arbejde med at finde besøgene til dine hjemmesider og overhold spillereglerne, så undgår du de store nedture.

Held og lykke med dine facebook sider.

Fra VS
Tilmeldt 29. Feb 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dit liv er ødelagt af at din facebook profil blev slette så syntes jeg også at du skal lukke ned at par dage og få nogle hobbyer 

Tilmeldt 2. Dec 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Se det som en udmærket mådet at få rydet op i dine facebook "venner", lav en ny profil og begynd at tilføje dine vigtige venner igen. Facebook er ikke til at diskutere med i sådan nogle sager.

Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Beskytter.dk Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke nogen mulighed for at få genåbnet for din profil.
Facebook skriver:

Hej,

Din konto er blevet deaktiveret, fordi du har overtrådt Facebooks vilkår. Vi deaktiverer brugere, der sender uopfordrede beskeder for at promovere eller reklamere for et produkt, en tjeneste eller en mulighed. Desværre vil vi under ingen omstændigheder genaktivere din konto.

Du kan få flere oplysninger om vores politikker ved at læse Facebooks fællesskabsregler: https://www.facebook.com/communitystandards/ 

Tak

Marjorie

User Operations

Facebook

 


Så der er ikke noget at gøre, når du først har overtrådt deres vilkår og er blevet lukket.
Desværre.

Håber svaret hjalp!


Mvh
Rasmus  

Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var også mere ironisk ;-)

Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu hørt et par stykker der fik genåbnet sin profil før, også herinde, håbede lidt på de måske havde nogle råd, men selvfølgelig, jeg viste jo det ville ske.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder ikke så godt livet er ødelagt ved profil nedlagt men op humøret ud og lav noget og ud nyde foråret og solen og bladene er ved at springe ud foråret er så dejligt man kommer endnu mere ud med andre mennesker 

du kan altid oprettet en ny profil og så i gang med den og andet sker der ikke og det er så simpelthen let at gøre dette det være slemmer vist havde mistet et ben eller en arm der kunne være sket så meget der kan sige her er man ødelagt men selv mistet ben har de fleste jo altid sit gode humør og de rigtige venner ikke kun de online hvor man ikke har nogle social kontakt med nogle mennesker  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vent og se hvad Facebook skriver til dig. De plejer at skrive til dig efter en uges tid..

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)