Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mail ved ordre i PrestaShop pg kan ikke se hvad de køber?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg har et problem. Jeg får ikke en E-mail når der er nogen der køber i min webshop der er lavet i PrestaShop og jeg kan ikke se hvad de køber eller hvordan se man hvad de har købt :D

Håber i kan hjælpe mig.

Hilsen Mike Nielsen Smile

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du går ind under ordres og ude i højre side er der et lille mærke (papir og forstørrelses glas) og så kommer du ind på ordren

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine manglende mails tyder på, at du ikke har sat mailalerts op - først skal du tjekke, at der overhovedet kan sendes mails fra shoppen, det finder du under Settings - Email og dine mailalerts definerer du under Orders - Statuses

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Den skriver det her når jeg laver en test E-mail?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fejl: Check din opsætning

Warning: require_once(/home/sites/onsmart.dk/public_html/tools/swift/Swift/../Swift/Events/ConnectEvent.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in/home/sites/onsmart.dk/public_html/tools/swift/Swift/ClassLoader.phpon line 35

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/home/sites/onsmart.dk/public_html/tools/swift/Swift/../Swift/Events/ConnectEvent.php' (include_path='.:/usr/share/pear5:/usr/share/php') in/home/sites/onsmart.dk/public_html/tools/swift/Swift/ClassLoader.phpon line 35

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har brug for udvikler hjælp, så er jeg online igen i morgen tidlig kl. 6.30. Hvis du smider mig en pb, så kigger jeg på det.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din testordre - som jeg har tilladt mig at slette fra min live-shop. En anden gang, ville det være super, hvis du lige gjorde opmærksom på, at du gerne ville teste (så havde jeg faktisk også en testshop, du kunne have fået lov til at "lege" i)

Hvis du ikke er skyldig, så undskyld på forhånd (dog er ordren foretaget på samme tidspunkt som dit sidste indlæg og kilden er Amino)

Den sidste fejl du har lagt op, har jeg ikke set før. Den skriver jo

 

Billigstewebhosting.dk:
No such file or directory in/home/sites/onsmart.dk/public_html/tools/swift/Swift/ClassLoader.phpon line 35

Har du tjekket at filen og mappen findes?

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)