Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - kontruktiv kritik tak :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette link dur ikke: http://www.brick-lane.dk/content/contact-form.php

Jeg synes også 'om os' siden er for tyndt.

Hvorfor ikke fortælle historien om hvorfor webshoppen er startet. Jeg savner også et par billeder af menneskerne bag.

mvh

Lars Kristensen

Fra Odense
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Brick-lane Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Alle...

Tusind tak for alle de gode tilbage meldinger, der er helt sikkert nogle ting vi skal have kigget på efter jeres feedback.

Butikken er lavet i Prestashop og er sat op af den ene ejer i virksomheden.

Det er første gang vi kaster os ud i sådan projekt, så forbedringer hen af vejen er kommer til at blive en naturlig udvikling, startende med de pointers givet her.

Mange tak for hjælpen!

Mads

www.brick-lane.dk

En webshop med tøj fra små og upcoming desingere

Fra København V
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nikolaj Bomann:
Kan komme med en masse konkret, men generelt set, synes jeg det er en om'er.

Det er i orden ikke at have svaret - så skriv dét.   Virksomheden lægger deres nye webshop på bordet og forventer, at fellow iværksættere byder ind med konstruktiv kritik.  Nu antager jeg, at du ved hvad du snakker om, hvilket er ok.  Men dette indlæg af dig emmer ikke ligefrem af ekspertviden.  Godt råd.  Giv konstruktiv kritik, vis, at du ved hvad du snakker om. Det udgyder respekt. DIT indlæg er en ommer Nikolaj.   

Jeg skal ikke gøre mig klog på brugervenlighed - Jeg synes det er en flot side og er enig med de fleste ændringer de konstruktive herinde kommer med.  Personligt så jeg gerne e-mærket tilstæde på sitet.  Troværdighed er netop dér hvor danske webshops kan skille sig ud.  

 


 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Walther:
Jeg synes det er en flot side og er enig med de fleste ændringer de konstruktive herinde kommer med.

Fuldstændig enig! Jeg synes helt bestemt at I er på rette vej. Designet matcher fint jeres produkter, enkelt og brugervenligt, og der skal såmænd bare finjusteres lidt, iht. de forslag som I allerede har fået.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 53
Fra  Movement Møbler A/S Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Måske er det sagt.. Men 250 kr for en t-shirt og så fragt oveni. Fragten er altid noget øv.

Synes det er lidt farveløst og kedeligt, når man tænker på at i sælger tøj, der vist nok er lidt fremme i skoene.. Jeg er vist for gammel ti lat vide hvad der rykker.

Men det der springer mig i øjnene er.... Er det en børnetøjsforretning??? Eller er markedet mellemøsten eller asien. Jeg kunne ikke finde noget større end large, selvom jeg valgte 4 forskellige varer.

Det er skidt købmandskab. Man gider da ikke sidde og falde over en fed t-shirt og så kan man ikke få den i rigtig størrelse!!. Man kan ikke en gang bestille en, til senere levering.

Hvorfor ikke lave produktgrupper hvor man søger på størrelser? Så kan man se hvad i, har hvis man fx er XL, som jeg. Når jeg har set på 3 varer og ingen er i min størrelse, så er jeg skredet og kommer ikke igen. I spilder min tid. :-)

Held og lykke!

 

MVH Mikkel

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)