Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få penge for at opstille solceller på dit tag, kr. 5.000 årligt plus et gratis solanlæg når kontrakten udløber

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en kunde der p.t. er igang med installation af et større antal solcelle systemer til private husstande.

I modsætning til normalt hvor man skal betale for at få sig et solcelleanlæg, tilbyder virksomheden nu at sætte anlægget op på dit tag uden at du skal betale systemet.

Fremover producerer systemet så størm til din bolig og du skal kun afregne virksomheden med 7.500 kr. årligt.

Anlægget er dimensioneret til at producere strøm for 12.500 årligt og den årlige gevinst ved at ligge tag til er derfor på kr. 5.000 - og slutteligt kan man for en lav scrapværdi få anlægget efter 20 år. Man får altså penge for at få sit eget solcelleanlæg og producere grøn strøm.

Hvis du ønsker at blive skrevet op til at få installeret et anlæg, så kontakt mig på kenneth@multi-revision.dk, da vi har hjælper virksomheden med administrationen.

Mvh.

Kenneth Bach Holmegaard

 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

kennethbach:
Anlægget er dimensioneret til at producere strøm for 12.500 årligt

Man må da ikke håbe der kommer skydet vejr for jer hele året :)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Er det kun i Næstvedområdet, på Sjælland eller hele landet tilbuddet gælder?

Jeg er personligt interesseret i at høre mere om dette. Har netop overvejet at købe et solcelleanlæg, og dermed selv producere min strøm.

Modellen for at leje kunne også være interessant - der er jo ingen investering forbundet med opstarten, så der er gevinst fra første år (lyder det til).

Kan firmaet også levere et solcelleanlæg, hvis man ønsker at købe? Med det nuværende renteniveau, er det jo bestemt også en mulighed.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

kennethbach:

Anlægget er dimensioneret til at producere strøm for 12.500 årligt og den årlige gevinst ved at ligge tag til er derfor på kr. 5.000

Er der nogen form for garanti for at man ikke ender med en udgift i stedet for?

m.v.h.

Karsten

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46456
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

kennethbach:

Anlægget er dimensioneret til at producere strøm for 12.500 årligt og den årlige gevinst ved at ligge tag til er derfor på kr. 5.000

Er der nogen form for garanti for at man ikke ender med en udgift i stedet for?

m.v.h.

Karsten

Ja det med dimensioneret er jo ikke så vældigt sikkert, er der en garanti for, at man aldrig skal betale mere end det som anlæget har produceret strøm for, selv hvis det skulle være under 7.500 kr p.a. i hele den lange 20 års periode?

20 år er lang tid, også for et solcelleanlæg, og hvem betale service og nedbrudsomkostninger i de 20 år - kommer det ud over de 7.500 kr?

Scrapværdi bør være meget lav på et solcelleanlæg efter så meget som 20 års drift - de fleste har 25 år som længste forventning.

Jeg lyder skeptisk, men kunne sagtens være intereseret, hvis det virkeligt er risikofrit at teste en så grøn energiform, og har både hjemme og i sommerhuset strålende flader til formålet

vh

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med når man skal have skiftet inverter betaler de så også det?

Jeg mener det er efter 10 år.

Hvis man tager udgangspunkt i et 6 kWp anlæg som har et areal på 43,03 M2 så er prisen inklusiv montering og tilslutning til elnettet 153.000 kr.

Tilbagebetaling på sådan et anlæg er ca. 12 år altså 12.700 kr. pr. år. Problemet med dette er bare at det kun er hvis man selv kan bruge alt det man producere.

Jeg ville nok heller tage et tillægslån som ikke ville koste 7.500 kr. pr. år. og er en langt bedre investering.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Scrapværdi bør være meget lav på et solcelleanlæg efter så meget som 20 års drift - de fleste har 25 år som længste forventning.

Sludder! Der er vel ikke en eneste solcelleforhandler som ikke giver min. 80% udnyttelsesgaranti efter 25 år.

Remydk:
Hvis man tager udgangspunkt i et 6 kWp anlæg som har et areal på 43,03 M2 så er prisen inklusiv montering og tilslutning til elnettet 153.000 kr.

Man kan også nøjedes med at betale 105K All inclusive hos Bilka (hvilken jo i sig selv også er en meget fed garanti). http://www.bilka.dk/Bolig/Opvarmning/6000W-tegl-solcelleanl%C3%A6g-inkl-montering--27927400210_1%28Purchase_Other_DS%29

Jeg syntes dog tilbuddet er meget smart. Rigtig fornuftig grøn forretningsidé, også umiddelbart økonomisk for begge parter. Man bør selvfølgelig overveje hvorvidt man selv har mulighed for at finansiere inden for sit realkreditlån eller lignende. Samt udregninge de helt korrekte besparelser med de fradragsmuligheder der nu også er med et solcelleanlæg.

Der er stadig kun ÈN ulempe ved solceller og det er hvad er prisen for solcelleanlægget om 1 år.

Jimmy

Fra Mesinge
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

I følge skat skal man være ejer af et solcelle anlæg for at kunne få de gunstige forhold ellers skal der afregnes el afgifter af de producerede watt!

Så konceptet holder ikke!!

Salg Af Ingeniørtimer til Mindre og mellemstore Produktionsvirksomheder

www.schantz-engineering.com

Fra Mesinge
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Salg Af Ingeniørtimer til Mindre og mellemstore Produktionsvirksomheder

www.schantz-engineering.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46456
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

Cookie:
Scrapværdi bør være meget lav på et solcelleanlæg efter så meget som 20 års drift - de fleste har 25 år som længste forventning.

Sludder! Der er vel ikke en eneste solcelleforhandler som ikke giver min. 80% udnyttelsesgaranti efter 25 år.

Det må du lige dokumentere. 80% udnyttelse gennem hele anlæget ALT der sættes op uden udskiftninger - efter 20 år - Dokumentation please

Denne f.eks. taler om 20 år - så brug ord som sludder sammen med dokumentation 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)