Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links rykker ikke rigtig ved SERP for tiden?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever for tiden (og hører fra andre) at selvom der bliver bygget links, så rykker man sig ikke i SERP. Er det kun mig der oplever dette eller er det en generel tendens

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tænker aldrig på links , men den viden man videre formidler og den er vigtigt , man vil jo videre med sin viden om på sit emme område , derved jeg gå ikke op i links , men skriv løs med det jeg elsker at  videre formidler ikke for meget med dine søgeord i 

i alt skal du bare se der sker noget vis du bare gør alt for at forbedre siden  

at andre anbefaler dig med links er altid godt så forbedre bare dig , det gør ingenting at man har sin iværksættere passion og en stærk vilje i at vinde det skal man 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

jeg tænker aldrig på links , men den viden man videre formidler og den er vigtigt , man vil jo videre med sin viden om på sit emme område , derved jeg gå ikke op i links , men skriv løs med det jeg elsker at  videre formidler ikke for meget med dine søgeord i 

i alt skal du bare se der sker noget vis du bare gør alt for at forbedre siden  

at andre anbefaler dig med links er altid godt så forbedre bare dig , det gør ingenting at man har sin iværksættere passion og en stærk vilje i at vinde det skal man 

Som at snakke med en delfin... :)

Jeg har samme problem i SERP, jeg synes måske bare det går lidt langsomt for tiden..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tak for dit svar. Jeg forstår dog ikke helt, hvor du vil hen. Jeg har set i en lang række tråde, at du også tænker på linkbuilding og har det som en del af din online strategi. 

Med hensyn til at gøre sit site attraktivt, så er jeg fuldstændig enig med dig. Det er indholdet der er det væsentlige og vi gør meget ud af indholdssiden. Det var bare ikke det mit spørgsmål gik på.

Mvh

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, der er lidt om snakken - men så høstes der nok bare en større gevinst senereBig Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

Mikael christiansen:

jeg tænker aldrig på links , men den viden man videre formidler og den er vigtigt , man vil jo videre med sin viden om på sit emme område , derved jeg gå ikke op i links , men skriv løs med det jeg elsker at  videre formidler ikke for meget med dine søgeord i 

i alt skal du bare se der sker noget vis du bare gør alt for at forbedre siden  

at andre anbefaler dig med links er altid godt så forbedre bare dig , det gør ingenting at man har sin iværksættere passion og en stærk vilje i at vinde det skal man 

Som at snakke med en delfin... :)

Jeg har samme problem i SERP, jeg synes måske bare det går lidt langsomt for tiden..

jeg læste en artiklen her på amino.dk søgemaskinen erne   belønner mere sider der ikke går meget op søge ord optimering altså bruger ikke sine søge ord over alt , derved man skal tænke mere før man belønnes , jeg leder lige efter den  artiklen om det emme , den skulle være meget nye 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sørensen:

Hej Michael

Tak for dit svar. Jeg forstår dog ikke helt, hvor du vil hen. Jeg har set i en lang række tråde, at du også tænker på linkbuilding og har det som en del af din online strategi. 

Med hensyn til at gøre sit site attraktivt, så er jeg fuldstændig enig med dig. Det er indholdet der er det væsentlige og vi gør meget ud af indholdssiden. Det var bare ikke det mit spørgsmål gik på.

Mvh

jeg leder lidt videre på amino.dk efter den artiklen om emmet , jeg regner med lige at finde den snart 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt man skal ikke overoptimere sin side, men det er mere for brugerens skyld. Om google har fundet noget filter af en slags skal ikke kunne siges.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)