Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi tilbyder gratis markedsføring til dit firma

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer, Mænd/Kvinder :-)

www.ItSport.dk

Vi er en sportshjemmeside, som bruger rigtig meget tid og penge på at markedsføre os selv.
Vi har p.t. 1482 medlemmer af vores gruppe, og gennemsnitligt 2389 besøgende om dagen på vores webside!
Vi har lige p.t. 5134 Followers på twitter, som vi bruger hver dag.

Vi er stadig under stor vækst, og vil forsøge at vækste hele tiden, så vi har et rigtig stort netværk!

Vi tilbyder at lave gratis reklame for din virksomhed, ved at sætte jeres logo og Banner på vores webside.

Vores eneste krav er, at dit firma løbende kommer med tilbud og kampagner til vores medlemmer, som både de firma vil kunne mærke og vores kunder kan få glæde af.

Vi vil forsøge at få så mange partners som muligt. På den måde får vi også et stort erhvervsnetværk. Vi vil benytte os nogle lækre mødelokaler vi har til at afholde et møde om måneden, hvor alle partnerne kan mødes, og evt. skabe sig et større netværk / et samarbejde med hinanden. Der vil under dette møde være mulighed for at et bestemt antal firmaer får lov til at fremlægge kort om deres firma til de andre partnere, således ALLE firmaer får lov til at præsentere sig over for alle.

Vi vil under dette møde få lavet nogle gode samarbejdsaftaler på plads, og der vil være mulighed for at sparre med hinanden :-)

Vi er et Team bestående af 6 personer, som hver dag arbejder på at skabe os et større netværk samt markedsføre tilbud, konkurrencer og kampagner for vores partnere.

Jeg håber på, at kunne få en stor støtte omkring dette projekt som vil gavne begge parter :-)

Mvh

Nitharsen

ItSport.dk


 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du siger tilbud, hvilken type tilbud skal det så være?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Randers
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Enten Rabatkoder, Unikke skarpe tilbud på udvalgte produkter eller konkurrencer :)

Det kan sagtens også være noget andet, så længe det er en fordel for vores kunder.

Vi er stort set åben for det meste, og håber på et skabe et godt erhvervsnetværk og gode partneraftaler :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nitharsan,

Det ligner et rigtig spændende site, og jeg har desværre ikke det store at tilbyde dine medlemmer, jeg har mere et spørgsmål.

Du har mange fine billeder - og det kan jo være et problem, når man laver et website med nyheder. Jeg kan se at billedet med Casillas, der hænger efter en bold, der er røget i kassen, ligner et Scanpix-billede. Har I lavet en aftale med Scanpix, eller køber I billeder fra gang til gang?

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Randers
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads :-)

Vi søger ikke kun produkter til kunder, men tilbud i alle former/eller bare gode partneraftaler, som enten gavner vores kunder eller vores andre partner, således vi har et godt erhvervsnetværk, som kan mødes til vores partnermøder og sparre samt lave aftaler indbyrdes.

Skriv gerne en PM til mig, hvad du kan tilbyde, så lad os se på det. :)

Nej desværre, vi køber billederne enkeltvis.

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Det lyder rigtig spændende! 

Jeg tænker bare lidt på, ville et ugenligt tilbud ligesom dette være relevant for jer? 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Fra Randers
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vi er som sagt åben for alle tilbud på nuværende tidspunkt.

Det bliver således, at vi vil oprette en forside "side", hvor alle partnertilbuddene vil komme ind, så desto flere tilbud man kommer med og flere aktiviteter, desto højere vil man ligge oppe på listen både på Facebook, Websiden samt på twitter, hvor vi vil twitte omkring de forskellige tilbud :-)

Vi er netop igang med at etablere et marketingsfirma, som konstant vil arbejde på at markedsføre os mere og mere, så tilbudende rammer flere og flere kunder :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nitharsan.

Jeg indleder snart en produkt af et produkt der appellerer direkte til jeres segment, sports interesserede mv.

Har du en mail, hvorpå du kan kontaktes?

MvH
Jeppe

Fra vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 03:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile hejsa, jeg har en datingside der hedder www.datingprofiler.dk den er pt gratis frem til 31.01.2013 men vil gerne være med til at give dine kunder en rabat kode der giver gratis tilgang til siden når det bliver en betalingsside, kunne det være en mulighed?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)