Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad køber MÆND egentligt fra nettet !

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tøj og sko køber jeg altid i butikker, ellers skal jeg prøve det i en butik først og så er fidusen jo forsvundet.

Men de varer jeg oftest køber online er ting jeg ikke kan gå ned i butikker og finde, eller hvor der er store summer at spare, mit seneste køb var i øvrigt nogle knapper til min telefon.

Jeg sælger selv en del piercing smykker til mænd, så der er vel ingen grænser for hvad mænd køber, enten til dem selv eller til kæresten.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hjortholm:

Til mænd er udvalget af økologisk produkter helt klart begrænset, følger naturligt af mænds interesse for økologi til hudpleje er minimal - men det kommer vel.

Til kvinder er udvalget og markedet nu ret stort.

Markedet for økologisk hudpleje er lidt en jungle i starten - også at finde noget der er godt nok .... vi har droppet flere mulige produkter til webshoppen der avancemæssig var interessante, men hvor produktet var for ringe.

Jeg tror desværre ikke interessen kommer, men er f.s.v. også i markedsmæssig forstand ligemeget, da mænd generelt i kosmetisk forstand ikke er noget værd.

Hvis det er ok, så sætter jeg dig på vor liste over modtager for breve, så kan du se de 100% økologiske produkter vi har, vi sender indenfor den næste uge igen.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Hvis det er ok, så sætter jeg dig på vor liste over modtager for breve, så kan du se de 100% økologiske produkter vi har, vi sender indenfor den næste uge igen.

øh - måske ... send lige først info om hvad det er i tilbyder i PM (for ikke at hijacke denne tråd endnu mere). Får rigelig med mail i forvejen.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 16
Fra  K.N. Møller - Tag og facade Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg køber bøger, film, tøj og de fleste gaver.

Men kort sagt; jeg køber alt, hvis det kan spare mig for penge og tid.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)