Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "PR, pressehåndtering & pressemeddelelser"

HJÆLP til god pr. nyt neglelak brand

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 10
Tilmeldt 20. mar 12
Indlæg ialt: 3

Skrevet 20-03-2012 kl. 09:40

Vi er et ny opstartet firma, der har brug for lidt hjælp med hvordan vi skal gribe pr an. 

Vi sælger neglelakker der ikke er testede på dyr og som ikke indeholder giftstoffer. Vores målgruppe er modebevidste kvalitets bevidste kvinder. De skal sælges i modebutikker, negleklinikker og frisør saloner landet over. 

Vi skal have fundet en måde og få hul på at komme i da danske mode magasiner, men vi er lidt i tvivl om hvordan vi laver det perfekte pr kit. 

Vi håber der er nogen der kan hjælpe os en smule

Mvh 

Kirstine

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

det er langt lettere samle alt mod en hjemmeside sin facebook til presse meddelse til du blogger med mere , så en hjemmeside var det første jeg ville lave

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 159
Tilmeldt 15. mar 12
Indlæg ialt: 38

Konge Links
Skrevet 20-03-2012 kl. 10:28

Skriv rundt til de danske modebloggere og giv dem gratis prøver de kan anmelde. Herefter skal du skrive en masse pressemeddelelser du kan sende rundt til de danske medier. Husk dog at fokusere på en god historie og ikke bare dit produkt. 

En hjemmeside er selvfølgelig også en god ide, men hvis alle de danske bloggere skriver om dit fantastiske produkt er det bestemt ikke en dårlig start.

Konge Links udarbejder din linkbuilding strategi, og opretter de links der giver dine konkurrenter baghjul på Google. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: