JULETILBUD! Amino Power Bank 5000 mAh m. solceller + 3 måneders Amino PLUS, kun 297,- ekskl. moms Læs mere
X
i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice "

Hvem kan lave en reklame-film til mig.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg) 1 2 3 Næste >
Amino-karma 694
Tilmeldt 30. jan 12
Indlæg ialt: 152

Fra sikkerhedsteamet
Skrevet 19-03-2012 kl. 19:00

Nu skal der prøves noget alternativt.

Jeg tænker på en spot på ca 20 -25 sekunder der fortæller hvorfor vi er bedre end andre der har dørmænd.

Men er det overhovet muligt at promovere på den måde i denne branche. Skal det være youtube, eller andre medier.

Håber at nogen kan belyse emnet, for jeg sidder fast i min markedsføring.

Sender salgsbreve, og følger op telefonisk, men det ligger helt stille pt.  jeg må altså have noget nyt indput.

Amino-karma 475
Fra Valby
Tilmeldt 9. apr 10
Indlæg ialt: 116

Tim Lynge Resdal
Fra Bright Beetle ApS
Skrevet 19-03-2012 kl. 19:09

Hej Lars.

Dét kan vi hjælpe dig med! Vi har lavet masser af den slags. Se evt. vores website eller www.vimeo.com/brightbeetle 

Et godt eksempel på virkningen af film, er rekrutteringsfilmen for Wrist Ship Supply vi netop har lavet. Den blev lanceret for 10 dage siden. Målet var at få 150 ansøgninger på 3 måneder - Nu, efter 10 dage, har de modtaget over 400!

Jeg ved godt jeg skal sige at film er vejen frem, men dette er netop et eksempel på hvor meget det kan betyde. Derfor tror jeg også det kan gøre en forskel for Sikkerhedsteamet, hvis bare den bliver produceret og fortalt rigtigt.

Du er velkommen til at skrive til mig på tim@brightbeetle.dk, så kan vi tale lidt nærmere om hvad du har i tankerne, hvad I er for en størrelse og hvad en pris på en sådan film vil være.

Jeg er spændt på at høre fra dig :)

Mvh. Tim Resdal

Amino-karma 2.050
Fra Horsens
Tilmeldt 24. maj 11
Indlæg ialt: 270
Amino Ekspert
Lars Grove Mortensen
Fra Marketing analytiker, ...
Skrevet 19-03-2012 kl. 20:56

Lars flygenring:
Nu skal der prøves noget alternativt.

Jeg tænker på en spot på ca 20 -25 sekunder der fortæller hvorfor vi er bedre end andre der har dørmænd.

Det lyder som en god ide! Jeg har faktisk lavet en lille video om, hvorfor brugen af reklamefilm stadig den dag i dag er et meget effektivt medie, når du skal lave markedsføring for dig selv, dit produkt eller din virksomhed:

Lars flygenring:
Men er det overhovet muligt at promovere på den måde i denne branche.

Jeg tror virkelig på at online reklamefilm kan have en god effekt i alle brancher - og den i en branche, der først begynder med brugen af det medie, vil alt andet lige også være den, der scorer den største effekt på det.

Prøv eks.vis at se hvor meget opmærksomhed ejendomsmægler-kæden Home høster lige nu på deres brug af boligvideo! - og hvad tror du, dét koster konkurrenterne ;)

Lars flygenring:
Skal det være youtube, eller andre medier.

Ja, det vil jeg mene. Husk på, at Google ejer YouTube (og tjener penge på annoncering på YouTube). Dermed er min tese, at Google har et naturligt incitament for at booste trafikken på YouTube fremfor andre medier - og som jeg fortæller i denne video, så starter de fleste deres søgning på Google, når de skal søge efter et nyt produkt, eller måske dig som leverandør:

Lars flygenring:
Sender salgsbreve, og følger op telefonisk, men det ligger helt stille pt.  jeg må altså have noget nyt indput.

Ja, det lyder det til. Som jeg fortæller (og meget tydeligt eksemplicficerer) i denne video om reptilhjernen, så har levende billeder en meget stærkere effekt end hverken ord eller still-billeder kan have det:

...og som jeg præsenterer i slutningen af den øverst-nævnte video, så vil jeg personligt gerne anbefale min kammerat Thomas, der er uddannet hos Danmarks Radio, men nu er selvstændig med virksomheden BrageFilm. Han har vist godt nok en del freelance opgaver for DR lige nu, men mon ikke han godt kan finde tid til også at hjælpe din markedsføring godt på vej med et par prof. reklamefilm. I hvert fald er han prof, dygtig og til at snakke med :)

Du kan se eksempel på hans arbejde på http://www.boligvideo-produktion.dk - det er godt nok med "boligvideo"-produktet, men det kan give dig en indikation af billedkvalitet osv. Og ja, han laver også meget andet. For DR er han bla. kameramand på store sportsbegivenheder, andre store liveshows, Ramasjang, etc, etc. :)

God arbejdslyst! Smile

Amino-karma 2.858
Fra København
Tilmeldt 20. aug 11
Indlæg ialt: 769

Hagbart
Skrevet 19-03-2012 kl. 21:12

Lars Grove Mortensen:
Jeg tror virkelig på at online reklamefilm kan have en god effekt i alle brancher - og den i en branche, der først begynder med brugen af det medie, vil alt andet lige også være den, der scorer den største effekt på det.

Der er en del selskaber indenfor vagtbranchen som allerede idag har videoer på deres hjemmesider, så Lars vil bestemt ikke være den først der.

En video på jeres hjemmeside er en fin måde at præsentere jeres firma, men du får ikke flere kunder på det, der skal du arbejde med flere ting på en gang, hjemmesiden skal være i orden, en video må der gerne være.

Men det vigtigste er dit salgsarbejde, men det er en anden snak.

En video skaber ikke mirakler...endnu

Amino-karma 694
Tilmeldt 30. jan 12

Lars Flygenring
Fra sikkerhedsteamet
Skrevet 20-03-2012 kl. 07:10

Mads A.:
En video på jeres hjemmeside er en fin måde at præsentere jeres firma, men du får ikke flere kunder på det, der skal du arbejde med flere ting på en gang, hjemmesiden skal være i orden, en video må der gerne være.

Du har helt ret i hjemmesiden- og det er ved at blive ordnet :-) jeg ved godt flere selskaber har videoer, og jeg tror også det bliver for dyrt. For har fået flere bud, men vi ligger langt over 10.000 kr. så det er ihvertfald ikke nu jeg har råd til det.

Kom gerne med råd til andre PR muligheder

Amino-karma 2.635
Fra Herning
Tilmeldt 6. jan 06
Indlæg ialt: 669

Brian Knudsen
Skrevet 20-03-2012 kl. 08:06

Har du ikke en kammerat der ligger inde med et camera du kan låne, evt tage en ekstra vagt med ud til jeres jobs og filme, evt få et par referencer til at udtale sig om jeres arbejde.. Ikke alt behøves at være high tech ;)

Amino-karma 694
Tilmeldt 30. jan 12

Lars Flygenring
Fra sikkerhedsteamet
Skrevet 20-03-2012 kl. 08:42

Brian Knudsen:
Ikke alt behøves at være high tech ;)

Nej du har ret . Ikke alt skal være high tec. Men at filme er vel ikke bare at filme. for jeg ved da godt hvordan det bliver når jeg optager med video cam, til onkels fødselsdag. Lyden er crap, kvaliteten er crap-. men ellers vil jeg gøre det, for det ville satme spare mange penge, i forhold til proff. Og ja der er nok nogen der vil sige at jeg er useriøs når jeg ikke vil lægge det det koster. Men sagen er simpel. Jeg har ikke 15,000 kr til reklamefilm.

Amino-karma 532
Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 23. feb 12
Indlæg ialt: 115

Aske Løkken
Fra Firmafilm Aps
Skrevet 20-03-2012 kl. 09:21

Hej Lars

Jeg havde faktisk overvejet at tilbyde dig en reklamefilm i sammenhæng med dit logo design.

Videoproduktion er vores hoved erhverv ved Wavead, og det er på det område vi er stærkest.

Måske kunne vi slå det over én streg, og lave en samle rabat?

Mvh

Aske Løkken

Amino-karma 164
Fra Hobro
Tilmeldt 17. nov 10
Indlæg ialt: 46

Daniel Frank
Fra VibeFM
Skrevet 20-03-2012 kl. 12:10

Kære Lars,

Tag evt. også et kig på vores tilbud om annoncering i radioen. Størstedelen af din kundekreds vil kontakte dig på baggrund af et radiospot. Jeg håber du vil finde det interessant.

www.VibeFM.dk/Ads.aspx

Amino-karma 2.858
Fra København
Tilmeldt 20. aug 11
Indlæg ialt: 769

Hagbart
Skrevet 20-03-2012 kl. 16:08

Hvad basere du lige det på ? jeg har brugt hvad der svare til 80.000 kr på reklame spots den gang jeg havde et vagtselskab tilbage i 2002 og det gav 0 opkald, 0 nye kunder, det gav ingenting, så lad være med det Lars.

Jeg tror ikke at der er ændret særlig meget med hensyn til reklamer i radioen fra den gang ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg) 1 2 3 Næste >

RSS-feed