Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde hjemmefra - korrektur, hjemmesider, tekstforfatter osv.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nomiki

Jeg søger netop en studerende, der kan udføre korrekturlæsning (manuskript) for mig. Hvis du er interesseret, er du velkommen til at kontakte mig.

På forhånd tak. 

Tilmeldt 13. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

marina.:

Hej nomiki

Jeg søger netop en studerende, der kan udføre korrekturlæsning (manuskript) for mig. Hvis du er interesseret, er du velkommen til at kontakte mig.

På forhånd tak. 

Hej marina,

står du stadig og mangler en studerende? Jeg kunne meget vel være interesseret!

Send en mail til guldbaekhansen54@gmail.com, og lad os tale om det.

-Pernille

Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marina.

Jeg læser gerne korrektur, jeg har en sekretæruddannelse og en stor interesse for korrekt grammatik.

Ansine Timm.

Pernilletimms@gmail.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 3. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eric,

Jeg kunne desværre ikke finde ud af at sende en PM (jeg har lige oprettet min profil herinde), og Amino giver mig en fejlmeddelelse, når jeg forsøger at skrive i din gæstebog. Så nu prøver jeg at skrive her i stedet for! :-) 

Jeg faldt lige over dit indlæg her. Tekstspot.dk lyder spændende, har I stadig brug for korrekturlæsere?

Jeg læser dansk og performancedesign på Roskilde Universitet, og jeg leder efter et studie-/freelancejob, som jeg kan udføre hjemmefra ved siden af mit kunstneriske virke. Jeg elsker at læse korrektur og oversætte tekster, og jeg er vant til det fra mit studie, da vi skriver projektrapporter i grupper, og en stor del af arbejdet er at læse, omformulere og rette vores tekster igennem for fejl og mangler.

Hvis I har brug for en korrekturlæser, må du meget gerne kontakte mig! :-) 

Dbh. Mille

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)