Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde hjemmefra - korrektur, hjemmesider, tekstforfatter osv.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man står i den situation at være studerende, så er det svært at finde et studiejob i en virksomhed, når de fleste steder lukker ved fem-seks-tiden om aftenen. Derfor er hjemmearbejde fra computeren eller via telefonen jo et udmærket alternativ, da man både kan arbejde i de sene aftentimer samt i weekenden.

Problemet er dog, at de steder, der reklamerer med hjemmearbejde på internettet, de virker ikke særligt troværdige. Og man har jo hørt rygterne om snyd og fusk med folk.

Jeg læser til markedsføringsøkonom nu, og jeg kunne rigtigt godt tænke mig noget arbejde inde for korrekturlæsning, artikelskrivning, at lave hjemmesider i Wordpress eller noget i den retning - så længe det kan ske hjemmefra. Jeg har dog mulighed for at møde fysisk op, hvis stedet kræver oplæring.

Så hvor finder man et sted, der kan matche det, jeg søger? Er der nogen af jer iværksættere, der har nogle svar? 

På forhånd tak!

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

nomiki:

Når man står i den situation at være studerende, så er det svært at finde et studiejob i en virksomhed, når de fleste steder lukker ved fem-seks-tiden om aftenen. Derfor er hjemmearbejde fra computeren eller via telefonen jo et udmærket alternativ, da man både kan arbejde i de sene aftentimer samt i weekenden.

Problemet er dog, at de steder, der reklamerer med hjemmearbejde på internettet, de virker ikke særligt troværdige. Og man har jo hørt rygterne om snyd og fusk med folk.

Jeg læser til markedsføringsøkonom nu, og jeg kunne rigtigt godt tænke mig noget arbejde inde for korrekturlæsning, artikelskrivning, at lave hjemmesider i Wordpress eller noget i den retning - så længe det kan ske hjemmefra. Jeg har dog mulighed for at møde fysisk op, hvis stedet kræver oplæring.

Så hvor finder man et sted, der kan matche det, jeg søger? Er der nogen af jer iværksættere, der har nogle svar? 

På forhånd tak!

Hej nomiki,

Det er rigtig svært at finde studiejob indenfor alt, det var faktisk grundlaget for vores ide på tekstspot.dk. Dog beskæftiger vi os kun med tekst, for folk på relevante uddannelser. Når du skriver du rigtig godt kunne tænke dig at arbejde med korrekturlæsning og artikelskrivning. Har du så nogle fag på markedsføringsøkonomen, eller har du haft en tekstuddannelse. - send gerne en PM, det kan være vi kan hjælpe. Dog kun hvis du har studiegrundlag for tekstskrivning.

Fortsat god dag!

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden der går for meget reklame i den, må jeg hellere huske at sige. Hvis du ikke har noget universitetsgrundlag for det, men taget en STX/HTX/HHX. Tilbyder Hans herindefra noget i samme dur.

Han hjemmeside er http://www.hvadvildusigetilhvem.dk/bedre-billige-tekster/

Han virker som en flink fyr, og jeg tror ikke han bider.

Held og lykke!

mvh
Eric

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eric,

Tak for dit svar!

Jeg sender dig en besked via din hjemmeside og skriver "nomiki" som mit navn :)

Derudover må jeg sige, at din hjemmeside er flot og overskuelig! 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

nomiki:

Hej Eric,

Tak for dit svar!

Jeg sender dig en besked via din hjemmeside og skriver "nomiki" som mit navn :)

Derudover må jeg sige, at din hjemmeside er flot og overskuelig! 

Den mail du sendte virkede ikke, kan du prøve at skrive en PB med din mail?

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan muligvis hjælpe dig med at finde noget artikelskrivning og WordPress opgaver.

Skriv en privat besked med lidt mere info om dig, og hvad du kan.

.

Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej ved ikke om du stadig mangler men det fordi Jeg er ved at starte et nyt koncept op i Jylland som, med lidt indsats, kan give en fornuftig indtægt. Vi har stadig brug for en del til at hjælpe os med projektet som et "sidejob". Måske var det også noget for dig at høre om ? Det er en internet baseret forretning, som er i en eksplosiv vækst i hele verden lige nu... Kan ikke sammenlignes med andre ting vi kender idag, det er helt nyt og vi skal ikke sælge produkter. Kunne du tænke dig at få en times - uforpligtende - præsentation af konceptet og muligheden for dig? - så skriv til mig - det foregår over nettet via youtube eller over en skype præsentation så kan du se om det noget for dig der er mulighed for at tjene nogle hobby penge og seriøse penge:)

Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 
Jeg er stadig interesseret job :)
Jeg vil gerne se det via youtube. Har du et link eller hvordan? 

Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Hvis du har en militær interesse, så lad mig meget gerne høre fra dig på kenj@soldaternyt.dk

Jeg driver Danmarks største militære nyhedsportal, og vi har i høj grad brug for folk der har lyst til at hjælpe. Korrekturlæsning, artikelskrivning, nyhedsskrivning, fejlsøgning på vores sider, administration af vores debatforum og meget meget mere. Faktisk mangler vi så meget hjælp at det kun er din fantasi der sætter grænser for hvad du vil lave hos os :-)

Skriv til mig, og lad os få en snak om det.

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)