Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Amino med at finde bedste business bøger

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tune Heins ledelsesbog "Handlekraft i Ledelse & Organisation"... Tune er bestemt en inspirerende person, der forstår dette område som ingen anden... Tune Heins: Indsigt & Udsyn er også en bog som har hjulpet mig, der "tilfældigt" er blevet leder fordi en af mine virksomheder voksede :)

Martin's Iværksætter til jeg dør må man bestemt heller ikke glemme. Det var den, der satte det hele i søen.

Dbh. Yngvi

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan findes inspiration til business bøger på følgende side:
http://goo.gl/1PWvy 

De er alle sammen tilgængelig som lydbøger til os på farten :-)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Networking - skrevet af Simone Lemming Andersen, forlaget bookboon.com

Bogen er gratis og kan donwloades på http://bookboon.com/dk/business/career/networking. Bogen giver et kanon indblik i det at networke også efter man har sagt hej, og hvordan man holder forbindelsen i live uden at man skal være venner for livet. Den har virkelig hjulpet mig. 

Det fede ved bogen var også at fra jeg begyndt at lede efter networking på google til jeg sad med bogen, gik ca. 30 sekunder. Fedt koncept - bookboon's gratis bøger.

Mange hilsner

thomas

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Pumacode Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er en total business læsehest og sluger 1-2 bøger om ugen, jeg gør også kraftigt brug af de ting jeg lærer og de har på 4½ år gjort mig financiel fri her i Thailand. Jeg har nok gnavet mig gennem de første 4-500 business books og der er altså nogle guldkorn imellem!!

Dette er min Top 10 over bøger du bare MÅ læse!  (hvis du vil være financiel fri altså)

#1 Rich Dad Poor Dad - Robert Kiyosaki (den her gjorde jeg sagde op på jobbet og startede firma)

#2 The Wealth Magnet - Dolf de Roos (hver gang jeg trænger til et skud super motivation)

#3 The Millionaire Next Door: The Surprising Secrets of America's Wealthy - Thomas J. Stanley

#4 The ABC of Real Estate Investing - Robert Kiyosaki (super god for nye investors)

#5 Financial Freedom - Keith Cunningham

#6 21 Great Ways to Start and Build Your Own Successful Business - Brian Tracy

#7 Real Estate Riches - Dolf de Roos (han blev mega rig uden at ha et job)

#8 The 4-Hour Workweek - Timothy Ferriss (tjen kassen mens du sidder på stranden)

#9 Zappos Delivering Happiness - Tony Hsieh  (suveren bog! snak om NEVER GIVE UP EVER!!)

#10 The Snowball Effect - Warren Buffett  (den er lang men super spændende!)


(jeg har også alle bøgerne som Audio Books, så hvis der er nogen derude som er intersserede i at bytte Audio Books så let me know :)

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Rudgaard:

Jeg er en total business læsehest og sluger 1-2 bøger om ugen, jeg gør også kraftigt brug af de ting jeg lærer og de har på 4½ år gjort mig financiel fri her i Thailand. Jeg har nok gnavet mig gennem de første 4-500 business books og der er altså nogle guldkorn imellem!!

Torben, du må se at komme ind på din blog og dele nogle af alle de guldkorn med os! Wink

Rigtig god weekend derude!

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

Torben Rudgaard:

Jeg er en total business læsehest og sluger 1-2 bøger om ugen, jeg gør også kraftigt brug af de ting jeg lærer og de har på 4½ år gjort mig financiel fri her i Thailand. Jeg har nok gnavet mig gennem de første 4-500 business books og der er altså nogle guldkorn imellem!!

Torben, du må se at komme ind på din blog og dele nogle af alle de guldkorn med os! Wink

Rigtig god weekend derude!

Ja Torben. Vi er mange der savner dig herinde Wink

Dbh fra Jørgen 

Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

"Sæt af på din modstand - ledelse med hoved og hjerte" af Laila Christensen

Laila Christensen skriver meget åbenhjertigt om sine egne kampe og hvordan man kommer videre.

Det har givet mig et nyt perspektiv på hvordan man kæmper videre når man bliver sendt til tælling.          I stedet for at kravle op af trappen igen, bruger man den mur, man har ramt som trampolin til at komme videre.

Laila er uddannet coach og har eget firma: http://coachvision.dk/forside-(2).aspx 

Håber det kan bruges

Multidesigneren

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

At få noget fra hånden og at holde fokus og få eksekveret på sine planer er noget af det der har betydet rigtig meget for mig i min karriere. Jeg kan derfor varmt anbefale "Handlekraft - Kunsten at eksekvere". Meget inspirerende bog :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Det skal være bøger skrevet af danskere og de skal være interessant for iværksættere.

Hold da op der er mange iværksættere der læser mange bøger.... måske skulle i lige læse hvad Martin rent faktisk skriver :)

Nå, den mest værdi fulde bog jeg har læst nogensinde er udentvivl "Sælg mere på nettet", af Benjamin Gundgaard. Jeg har kun lige tykket den igennem og har allerede stakkevis af noter, der udentvivl, får min virksomhed til at hæve omsætningen betydeligt.

 

 

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)