Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige håndværker lokaldistribution

Side 7 ud af 8 (72 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
De skulle fandme have lov til at betale hele lortet af egen lomme.

Hvem siger de ikke gør det ? eller den andens lomme ?

Du taler mod bedre viden. Og til din oplysning skal du vide at det er Retten der suverænt bestemmer omkostfordelingen ?

Men du indsætter dig som overdommer, for om det er rimeligt at andre føre retssager. det er en privat og personlig sag, som du ikke skal blande dig i og bruge Amino til.

Du kunne istedet gå ind i substansen, nemlig brugen af korrekte Cvr. numre som tråden handler om, og trådstarters forhold. Og ikke om Retssystemet er belastet eller andre irrelevante betragtninger

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Hvad er det der er ødelæggende for Amino ?

Den måde som du og Lina kommunikere med hinanden på, det er ødelæggende for amino.

Fra dag et har Martin Thorborg bedt alle om at gå efter bolden og ikke manden, og det formår igen af Jer. Den type af mudderkastning og trusler hjælper ingen.
Så er det muligt at du selv mener at være ham-der-redder-andre-fra-at-blive-snydt, men det ændre ikke på at du ikke formår at hæve dig over et meget lavt niveau for debatten.

Så kunne vi jo bare sige, "jamen lad da Ib og Lina går i kødet på hinaden igen og igen", og det virker desværre til at det er holdning her på amino, og dermed kan jeg jo kun beklage at jeg står alene, da det trods alt ikke er mit forum. For dette er bestemt ikke den første tråd hvor i opfører Jer sådan.

Jeg er plus medlem og kan jo "bare" lade være mere at læse med, endda blokerer folk, men det er slet ikke min pointe. Pointen er at disse typer af tråde kommer til at fylde meget, og giver altså et dårligt indtryk, samtidig med at det faktisk ser ud til at det er ok at tale på den måde.

Om jeg går indfor at tingene skal være skjulte? Ja, hvis konsekvensen er at alle aminoér skal være lege politimand og man ikke kan være på amino.dk uden at stille op til rektalundersøgelse.

Ja, tak jeg har læst hele tråden.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
nemlig brugen af korrekte Cvr. numre som tråden handler om

Ib, tråden er et tilbud, og handler om det tilbud som Lina giver. Det er dig der vil have det til at handle om andet.

Hvem er det så der er overdommer Ib?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
nemlig brugen af korrekte Cvr. numre som tråden handler om

Ib, tråden er et tilbud, og handler om det tilbud som Lina giver. Det er dig der vil have det til at handle om andet.

Hvem er det så der er overdommer Ib?

Jeg påpeger kun det ulovlige i pågældende tilbud.

På samme måde som din egen oplevelse med syn og skøn

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Du kunne istedet gå ind i substansen, nemlig brugen af korrekte Cvr. numre som tråden handler om, og trådstarters forhold. Og ikke om Retssystemet er belastet eller andre irrelevante betragtninger

Jeg er glad for at du lige kunne sætte mig på plads, og oplyser mig hvad tråden handler om. For da jeg læste åbningsindlægget, var det faktisk min opfattelse at den handlede om at der bliver tilbud billig arbejdskraft.

Så kunne man naturligvis fejlagtigt komme til at tro, at du forsøger at afspore (også) denne tråd, fordi du har et problem med trådstarter. Men da jeg nu ved hvad tråden handler om, kan jeg se at det ikke er tilfældet.

Så jeg sætter virkelig stor pris på, at du retter denne misforståelse.

I kan være A

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Ib, tråden er et tilbud, og handler om det tilbud som Lina giver. Det er dig der vil have det til at handle om andet.

Hvem er det så der er overdommer Ib?

Tonen er rå - men det er vil ikke rigtigt, at Amino skal bruges som reklame plads for plattenslager hvis det er tilfældet.

Som vores retsvæsen og politi arbejder lige nu kan man næsten ustraffet lave svindel  så jeg forstår udmærket at nogle prøver at forhindre det, før skaden sker.

Jeg har ikke belæg for at sige at tråd starter hører under ovennævnte kategori men der er vist et par huller i hendes forklaring.

Kan godt forstå at man ikke kan skrive negative ting om firmaer på Amino hvis pågældende ikke er aktiv tilstede – men stikker man næsen frem, så må man også kunne modtage.

Lidt mindre rå tone "Please"

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Boysen:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
nemlig brugen af korrekte Cvr. numre som tråden handler om

Ib, tråden er et tilbud, og handler om det tilbud som Lina giver. Det er dig der vil have det til at handle om andet.

Hvem er det så der er overdommer Ib?

Jeg påpeger kun det ulovlige i pågældende tilbud.

På samme måde som din egen oplevelse med syn og skøn

Hej Ib, sjovt jeg har lige fået svar fra min revisor. Jeg blev jo noget bange for da du skrev at jeg ikke brugte den korrekte cvr at jeg arbejder ulovligt med håndværker osv.

Revisor sagte at man skal på tidspunkt tilmelde sig det korrekte bibranche, bare det sker inden min regnskabs år slutter. Det er ikke ulovligt og slet ikke når man ikke kræver moms tilbage men refunderer moms.Min revisor fortæller at hvis han har fanget at jeg kører håndværker under cvr distribution ville kan blot tilføje selv bibranchen og det ville være fint.

Så alle dine bekymringer er vist forgæves.

Og næste gang du anklager mig for at gøre noget ligefrem"ulovligt" vil jeg bede dig om at undersøge sager nærmere særlig når du skriver i et åbent forum!

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Hvilke af disse cvr.nummer og addresser anvender du til dine mange aktiviteter? http://cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx?findsimilar=31251451&regtyp=CVR

Herunder dine mange billige håndværkere.

Nu ved du formodentlig, at det er ulovligt som køber af "billige" håndværkere, at bruge forkerte og ikke aktive cvr. numre, dette bl.a. under hensyntagen til den belagte moms og refundering af denne.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Jeg vil se præcist hvilke cvr numre er ulovlige eller er ikke aktive som du mener jeg bruger? Jeg vil se en konkret eksempel på at du mener at jeg bruger noget ulovligt. Nu har du fået lov til at udstille mig og nu skal du bevise dine påstande.

Hvilke cvr nummer du mener jeg evt oplyser på min side som er ulovig eller ikke gyldig.

Wow Ib det her bliver interessant at se.

Og vidste du overhovedet at man behøver ikke at være moms registreret hvis man omsætter under 50.000? 

Det her bliver spændende....

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lina...det er fandme ikke sandt, hvad din revisor siger!

Hvor har du dog fundet ham henne?Ib har SGU ret....sandheden er omgået/tilsløret.

Et godt råd:

Hold dog lav profil...du kommer galt af sted gang på gang.

MvH

Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvis jeg skulle leve af, at folk skulle hyre mig som parterapeut, coach, arrangør af bryllup, håndværkerformidler, aupairformidler, eller noget som helst andet, der kræver bare en lille smule tillid fra kunden, ville jeg foretrække at markedsføre mig selv på andre måder end at udstille mig, som det kan ses i denne tråd og mange lignende tråde.

Tænk dog på at alt hvad der bliver ævlet her - ligger til frit skue på nettet!!!! Er du vild mand

Det siges at google er din ven, men det kommer da vist an på hvordan man har ført sig frem på nettet.

Side 7 ud af 8 (72 indlæg)