Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige håndværker lokaldistribution

Side 4 ud af 8 (72 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ørts:
jeg beklager hvis jeg trådte nogen over tæerne.

Hej Ørts !

Om du ar trådt nogen over træerne ved jeg ikke, men jeg mærkede ikke noget på mine egne tæer.

Da Amino er et "værested" for unge vordende iværksættere og selvstændige gjorde jeg blot opmærksom på faren ved at lade sig friste. dewt er ikke mig der har lavet reglerneWink

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 21:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var godt :)

Men parterapeuten, overvej at smid nogle referancer hvis du kan :)

Adios.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mala:

parterapeuten:

Mala:

parterapeuten:

Ja og undskyld mig, men står der mine virksomheder under den adresse?

Mit navn under alle?

Har du aldrig hørt om at man kan udleje lokaler til virksomheder?

Adm. direktør i Bubbles & Dach10, var jo dig Lina? 

Tag det ikke negativt, men det ville seriøst klæde dig at spille med åbne kort. Alle kan finde ud af det der uden detektivarbejde, det ser ikke godt ud at der er så mange virksomhedder der er konkurs på den adresse. Derfor ville det være godt for dig selv, hvis du spillet med åbne kort, og ikke benægtet at have noget med virksomhederne at gøre. 

Ok Mala, du er nok forsinket ang mine konkurser , du kender vist ikke hele historien ang mig og et par stor centre..... men det er ok:)

Kender ikke hele historien, andet end at du har haft en forretning (På ros?). Men det ændre jo ikke ved at der er rigtig mange virksomheder på din adresse der står opløst ved konkurs, og du skrev da at det ikke var dine?

Ok Mala, du mangler basal viden ang. virksomheds drivelse og hvordan virksomheder kan hænge sammen.

Og nej det er kun en virksomhed som som var min som blev tvunget til at gå konkurs.Og nej faktisk så skyldte jeg hverken penge til skat eller andre:)Og det er jeg stolt af:)

Ib, du har vist en stor problem med mig.Hvorfor er du altid så negativ omkring mig?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 22:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

Mala:

parterapeuten:

Mala:

parterapeuten:

Ja og undskyld mig, men står der mine virksomheder under den adresse?

Mit navn under alle?

Har du aldrig hørt om at man kan udleje lokaler til virksomheder?

Adm. direktør i Bubbles & Dach10, var jo dig Lina? 

Tag det ikke negativt, men det ville seriøst klæde dig at spille med åbne kort. Alle kan finde ud af det der uden detektivarbejde, det ser ikke godt ud at der er så mange virksomhedder der er konkurs på den adresse. Derfor ville det være godt for dig selv, hvis du spillet med åbne kort, og ikke benægtet at have noget med virksomhederne at gøre. 

Ok Mala, du er nok forsinket ang mine konkurser , du kender vist ikke hele historien ang mig og et par stor centre..... men det er ok:)

Kender ikke hele historien, andet end at du har haft en forretning (På ros?). Men det ændre jo ikke ved at der er rigtig mange virksomheder på din adresse der står opløst ved konkurs, og du skrev da at det ikke var dine?

Ok Mala, du mangler basal viden ang. virksomheds drivelse og hvordan virksomheder kan hænge sammen.

Og nej det er kun en virksomhed som som var min som blev tvunget til at gå konkurs.Og nej faktisk så skyldte jeg hverken penge til skat eller andre:)Og det er jeg stolt af:)

Ib, du har vist en stor problem med mig.Hvorfor er du altid så negativ omkring mig?

Hvorfra får du at jeg mangler "basal viden" omkring hvordan man driver en virksomhed?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej du kan jo ikke regne ud at den ene virksomhed  som er min gået konkurs sammen med den anden fordi at de hænger sammen. som regel en aps hænger sammen med en holding.

derfor.

Mala:

parterapeuten:

Mala:

parterapeuten:

Mala:

parterapeuten:

Ja og undskyld mig, men står der mine virksomheder under den adresse?

Mit navn under alle?

Har du aldrig hørt om at man kan udleje lokaler til virksomheder?

Adm. direktør i Bubbles & Dach10, var jo dig Lina? 

Tag det ikke negativt, men det ville seriøst klæde dig at spille med åbne kort. Alle kan finde ud af det der uden detektivarbejde, det ser ikke godt ud at der er så mange virksomhedder der er konkurs på den adresse. Derfor ville det være godt for dig selv, hvis du spillet med åbne kort, og ikke benægtet at have noget med virksomhederne at gøre. 

Ok Mala, du er nok forsinket ang mine konkurser , du kender vist ikke hele historien ang mig og et par stor centre..... men det er ok:)

Kender ikke hele historien, andet end at du har haft en forretning (På ros?). Men det ændre jo ikke ved at der er rigtig mange virksomheder på din adresse der står opløst ved konkurs, og du skrev da at det ikke var dine?

Ok Mala, du mangler basal viden ang. virksomheds drivelse og hvordan virksomheder kan hænge sammen.

Og nej det er kun en virksomhed som som var min som blev tvunget til at gå konkurs.Og nej faktisk så skyldte jeg hverken penge til skat eller andre:)Og det er jeg stolt af:)

Ib, du har vist en stor problem med mig.Hvorfor er du altid så negativ omkring mig?

Hvorfra får du at jeg mangler "basal viden" omkring hvordan man driver en virksomhed?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

men misforstå mig ikke jeg mangler også en heeel masse viden ang virksomhed, jeg tror at det er en slags erhverv hvor man bliver ved med at lære noget nyt.

Så det er ikke for at jeg skal træde dig over tæerne.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 23:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

hej du kan jo ikke regne ud at den ene virksomhed  som er min gået konkurs sammen med den anden fordi at de hænger sammen. som regel en aps hænger sammen med en holding.

Du roder da rundt i det. Selvom der er et selskab der har fungeret som holding, så er det stadig et selskab opløst pga. konkurs. Nu har jeg ikke undersøgt det nærmere, men det er vel heller ikke normalt at holding går konkurs sammen med drift?

I stedet for at hakke ned på andre Lina, så skal du måske feje for egen dør, og få styr på hvem du er.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mala:
I stedet for at hakke ned på andre Lina, så skal du måske feje for egen dør, og få styr på hvem du er.

Yes

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:
Ib, du har vist en stor problem med mig.Hvorfor er du altid så negativ omkring mig?

Mon ikke du ville blive negativ på mig ? hvis jeg i en PM er til dig truede med en stævning, hvis ikke der blev trukket en udtalelse tilbage, som du havde fremført i et offentlig forum ? Derfor bl.a.

Nu er situationen den, at jeg ikke er den eneste der har været udsat for den behandling. Men det er desværre ved at være "hverdagkost" for dig. Og ikke alene er det på Amino du har problemer også på avisen.dk - lavdetselv.dk m.m. kender de dig. Mon ikke du skulle tænke på de ting der foregårt offentlig. det gør også dit næste retsmøde ved Retten I Hillerød her har alle også offentlig adgang.

Derudover er der også masser af vås fra dig bl.a. i denne din egen tråd. Nogle ville måske kalde dig udenfor pædagoisk rækkevidde ?

Bl.a. DERFOR

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 10:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

wow Ib du har det vist ikke så godt hvad plager dig i livet?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 4 ud af 8 (72 indlæg)