Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige håndværker lokaldistribution

Side 2 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 14:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej ja det er en spec rabat til aminos brugere... tømrer har jeg en super dansk der er lige blevet fyret, han bor på lo land men kan komme til kbh eller andre steder?

Og til alle dem der mener at jeg prøver at give danskernes jobs til østeuropeier... misforstå mig ikke, mine østeuropeier arbejder ikke sort, dvs de betaler skat og atp +pension osv til det danske samfund.

De er ikke særlig billige 140 i timen+m (tilbud her til aminoer)

Jeg ser det mere som hjælp til det danske samfund, at jeg faktisk tvinger mine håndværker at betale skat istedet for alle de polske virksomheder, som ikke gør, og blot nasser på det danske samfund, de bidrager ikke med noget. Problemet er også at som regel få de polske håndværker  cpr nummer og efter 5 år få de opholdstilladelse.!? Og det er deres mål!

Det er også det gode med mine håndværker at når de kommer om forår bliver de indregistreret at de bor og arbejder her i 6-7 mdr og så smutter de igen.

Nu blev det lidt lang mail.... men jeg synes at det er vigtigt at i kender til min tankegang og min måde at arbejde på med østeuropeier.

Lina

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 14:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Roscoe:

Hvem står bag??

Ud fra, hvad jeg kan finde er der tale om et enkeltmandsfirma med dig i spidsen etableret 1/1 2011 under "reklamevirksomhed". På jeres hjemmeside står der "Lokal Distribution ApS", men de er under tvangsopløsning?? Går ikke ud fra, at man indgår aftaler, hvis man er under tvangsopløsning.


På jeres postadresse er der tilmeldt 8 firmaer, hvoraf 5 er ApS'er der enten er konkurs eller under konkurs. Resten er enkeltmandsfirmaer, hvor der er email sammenfald med i hvert fald 1 enkeltmandsfirma, der også har med et af de konkursramte selskaber at gøre.

Dit cvr nummer oplyst på vonbale.dk findes ikke. Der er nok tale om en trykfejl.

Jeg har set flere af dine indlæg og beundret din ildhu og iværksættertang. Beundret, at du kan sprede din energi over så mange forskellige fagområder; Jeg mener at kunne huske noget med psykoterapeut, bryllupsplanlægger, udlejning af håndværkere, reklameomdeling og det sidste jeg så var noget med et Au pair bureau.

Da jeg så, at i også tilbyder totalentrepriser på hele huse, synes jeg måske det var værd at undersøge lidt nærmere. Hermed gjort.

Jeg er ikke nidkær og ikke i samme branche, men når ting ser mærkelige ude, så synes jeg de offentligt tilgængelige oplysninger nogle gange skal sættes på papir.

Flame me!

Hej 

Ja og undskyld mig, men står der mine virksomheder under den adresse?

Mit navn under alle?

Har du aldrig hørt om at man kan udleje lokaler til virksomheder?

Og ja jeg beskæftiger mig med det der 1. Tjener mig penge. 2. Dyrke min hobby (kan ikle leve af det) men det er hyggeligt. Au pair var ikke min ide, men nu er jeg medejer af den, ja jeg er iværksætter og er stolt af det, jeg få en ide om dagen... de kommer forbi og de skal da afprøves?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 18:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:
Hvem står bag??

 

Hej Lina

Jeg tror såmænd bare at han venligt gør opmærksom på at der liiigge mangler et lidt mere officielt cvr.nr. Han nævner bestemt ikke at det er dig personligt, men kan godt forstå han grundighed.

Det vil da være synd at bide ham af med et hårdt svar, hvis han nu ligger inde med en fed order på + kr. 500.000,-

 

Alt respekt for at man driver virksomhed med et veloplyst CVR.nr. - specielt hvis virksomheden formår at overleve til de gode priser du giver. Så  er det op til forlk selv at vælge hvad de vil ha´

 

mvh.

Michael

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har enkelmands virksomhed von bale? det er den jeg plejer at bruge?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 22:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

Ja og undskyld mig, men står der mine virksomheder under den adresse?

Mit navn under alle?

Har du aldrig hørt om at man kan udleje lokaler til virksomheder?

Adm. direktør i Bubbles & Dach10, var jo dig Lina? 

Tag det ikke negativt, men det ville seriøst klæde dig at spille med åbne kort. Alle kan finde ud af det der uden detektivarbejde, det ser ikke godt ud at der er så mange virksomhedder der er konkurs på den adresse. Derfor ville det være godt for dig selv, hvis du spillet med åbne kort, og ikke benægtet at have noget med virksomhederne at gøre. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Og hvad har billige håndværkere med virksomheds arten anden reklamevirksomhed at gøre ?

http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=33280920

Aktiviter i ens cvr skal svare til det, som bliver angivet som arbejds og aktivitetsområder.

Billige håndværkere hører under Bygge & Anlæg og anden produktion.

Og billige reklameomdelere kan henhøre under anden reklamevirksomhed.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skal der ikke en vis kapital til, for at stå som ankermand(kvinde) i større håndværker-aftaler?
Nu kunne jeg så ikke se mig selv nogensinde købe billig udenlandsk arbejdskraft, men uanset nationalitet, så ville jeg vælge et firma, som jeg havde tillid til fordi det virkede sundt og solidt.
Kan man nødlande så mange selskaber, og stadig have finanserne til at stå som en solid ankermand, som kunderne tør have tillid til? Jeg har aldrig sat mig ind i diverse selskabsformer, så det kan godt være noget sludder jeg her siger, men kan man gå på * med mange selskaber og stadig have guld i lommerne til at være solid og pålidelig arbejdsgiver/håndværkerudbyder?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Lone

Ja det er et godt spørgsmål du der stiller.

Men hvis bygherre kan få en bankgaranti, så den del vel iorden ?

Lone Ginnerup:
og stadig have guld i lommerne til at være solid og pålidelig arbejdsgiver/håndværkerudbyder?

Det er vist vanskelig i disse tider stadig at have guld i lommerne. Men det behøver man vel hellere ikke at have når man har med billige håndværkere at gøre. det er vel derfor de er billige ?

Ellers må de vel bare videredistribueres ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 14:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mala:

parterapeuten:

Ja og undskyld mig, men står der mine virksomheder under den adresse?

Mit navn under alle?

Har du aldrig hørt om at man kan udleje lokaler til virksomheder?

Adm. direktør i Bubbles & Dach10, var jo dig Lina? 

Tag det ikke negativt, men det ville seriøst klæde dig at spille med åbne kort. Alle kan finde ud af det der uden detektivarbejde, det ser ikke godt ud at der er så mange virksomhedder der er konkurs på den adresse. Derfor ville det være godt for dig selv, hvis du spillet med åbne kort, og ikke benægtet at have noget med virksomhederne at gøre. 

Ok Mala, du er nok forsinket ang mine konkurser , du kender vist ikke hele historien ang mig og et par stor centre..... men det er ok:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 2 ud af 8 (72 indlæg)