Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige håndværker lokaldistribution

Side 1 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 23:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Sidste år har jeg lagt ud at jeg har legale billige håndværker som jeg kan leje ud til jer.

Takket være aminoer har det være en sucess! 

Det har jeg aldrig prøvet før, at en net debat side kan have så stor en påvirkning.

Derfor prøver jeg igen, sommer nærmer sig og det ville være fedt hvis nogle kunne gøre brug af håndværker.

Prisen er 170+m.

Håndværker få en god løn og er legale i dk.

Virksomhed er dansk ejet lokaldistribution.dk

så skriv pm hvis nogle kan bruge en murer og en tømrer og evt hvornår.....

evt tel 42427010

k.h lina

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 12:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige et spørgsmål, jeg tror mange kunne have interesse i at vide :) 

Ved større projekter, er der så en dansk talende projekt leder med? eller?

Hvordan fungerer det lige.  

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 23:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja dansk talende leder altid en dansk talende leder uanset om det er små eller store projekter.

Du skriver hvad du skal have lavet  en entreprenør kikker på det siger ja tak eller det kan vi ikke.

Vi kan står for indkøb af mat eller du selv kan gøre.

Ja vi står for byggeri af huse mindre renovation og helt ned til et par timers maling....

priser er her:

www.lokaldistribution.dk

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 23:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 23:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

i øvrigt hvis du skal have høflet gulve eller sandblæse huset, så har vi kun danske håndværkere til det.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for alles mails, men det ville være fedt hvis nogle af jer ville booke min murer, han kommer om 3 uger, har sin bil.. .. det ville være federe med mere faste aftaler?male, pudse, flise arbejde.

og husk at i kan bruge håndværker fradrag!

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Zalong Skrevet kl. 22:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Vil det sige at du "importerer" billig udenlandsk arbejdskraft, og underbyder de danske håndværkere?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ikke helt, har både danskere og fra litauen.

Dem fra litauen er intergerede og taler delvis dansk og har arbejdet i dk gennem mange år.

Det er den samme pris om  det er danskere eller ikke.

I krise tider har de danske håndværkere sværd med at finde arbejde, derfor dem der vil have et job , arbejder for mig.:) 

Litauiske håndværkere har jeg fordi at de skal hjælpe mig med mit hus. Så hvis nogle vil have hjælp af en billig håndværker i Nordsjælland kan han også give dig en hånd.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 06:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hvem står bag??

Ud fra, hvad jeg kan finde er der tale om et enkeltmandsfirma med dig i spidsen etableret 1/1 2011 under "reklamevirksomhed". På jeres hjemmeside står der "Lokal Distribution ApS", men de er under tvangsopløsning?? Går ikke ud fra, at man indgår aftaler, hvis man er under tvangsopløsning.


På jeres postadresse er der tilmeldt 8 firmaer, hvoraf 5 er ApS'er der enten er konkurs eller under konkurs. Resten er enkeltmandsfirmaer, hvor der er email sammenfald med i hvert fald 1 enkeltmandsfirma, der også har med et af de konkursramte selskaber at gøre.

Dit cvr nummer oplyst på vonbale.dk findes ikke. Der er nok tale om en trykfejl.

Jeg har set flere af dine indlæg og beundret din ildhu og iværksættertang. Beundret, at du kan sprede din energi over så mange forskellige fagområder; Jeg mener at kunne huske noget med psykoterapeut, bryllupsplanlægger, udlejning af håndværkere, reklameomdeling og det sidste jeg så var noget med et Au pair bureau.

Da jeg så, at i også tilbyder totalentrepriser på hele huse, synes jeg måske det var værd at undersøge lidt nærmere. Hermed gjort.

Jeg er ikke nidkær og ikke i samme branche, men når ting ser mærkelige ude, så synes jeg de offentligt tilgængelige oplysninger nogle gange skal sættes på papir.

Flame me!

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 07:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

inde på jeres hjemmeside står der 240+m for murer, men herinde skriver du 170?

har de erfaring med at lave en skalmur og fundament?. og hvordan ser det ud med dine tømmere.?

Side 1 ud af 8 (72 indlæg)