Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er et Professionelt Website Layout ifølge dig?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også en super god løsning, jeg har bare aldrig selv overvejet at tænke sådan :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i hvertfald hvad der fungere bedst for mig.

Jeg håber du kan bruge det konstruktivt, og skriv endelig hvis du har brug for feedback/sparring. Her eller på Skype. Det er altid spændende :)

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er næsten for enkelt, og minder mig mest af alt om et back-end til et eller andet CMS. Så lidt mere spræl ville trods alt ikke skade. Jeg tænker noget i denne retning: http://www.matthodder.com/

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sørensen:
Det skal være blåt! Bare tænk på IBM, Nykredit og Amino

Ja det var også det jeg tænkte dengang jeg lavede mit første design, men der var en masse herinde på Amino som haglede det ned og sagde at lys grå og blå ikke var noget de brød sig om. Det eneste der var positivt var at jeg havde prisskilte i grøn?

Jeg har ellers altid lært det som Thomas Sørensen skriver: blå er en farve der viser at det er et professionelt site man er på.

Så jeg håber da at folk er kommet på bedre tanker i mellemtiden for jeg ville give rådet: