Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er et Professionelt Website Layout ifølge dig?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kommet så langt at jeg vil have mig en hjemmeside. Jeg har webhotel og domain, men jeg er gået i stå. Hvordan skal jeg lave min hjemmeside, for at se professionel ud.

Jeg har haft et par layouts på tegne-brættet, men enten syntes folk det ligner en gamer-side, eller en fancy side. Jeg vil ikke have et koldt og pro layout, men gerne et lidt *PANG* agtigt, men stadig professionelt udseende.

Nogle som kan skrive noget, som kan give mig et kreativt inblik i hvor jeg skal bevæge mig hen ad? :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville vis jeg var dig lave et design der viser hvad du kan lave i seo og design det sælger dig bedste at vise på egen side hvad man kan lave som webmaster

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er altid mega kreativ bår det omhandler andre, men så snart det er til mig selv, bliver alting bare det sværer. Det er virkelig irriterende, fordi man burde jo vide hvad man kan lide, specielt når man deler det med andre?

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug princippet less-is-more! Et design er først færdigt når der ikke er mere at fjerne!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person