Ny webside - Feedback? - Amino.dk
i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Giv mig feedback på mit website/webshop"

Ny webside - Feedback?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 400
Tilmeldt 16. jun 09
Indlæg ialt: 99

Skrevet 18-03-2012 kl. 18:09

Hej Amino´er

Har netop startet Castingportalen.dk op og er meget interesseret i at høre jeres mening om siden:-)

Yderligere har I så nogen gode idéer til hvordan jeg kan komme ud og ramme den rigtig målgruppe til forholdsvis meget billige penge?

Ser frem til at høre fra jer.

- Maja

Debatten er sidst flyttet af Thomas Rosenstand
Amino-karma 178.692
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 14.516

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet 18-03-2012 kl. 18:27

Tillykke med hjemmesiden! Det ser rigtig godt ud, har udmiddelbart ikke noget at sætte en finger på :-)

Amino-karma 8.466
Tilmeldt 5. aug 11
Indlæg ialt: 1.650

Karsten Hansen
Fra Sønderup Media
Skrevet 18-03-2012 kl. 18:30

Jeg har aldrig brudt mig om en startside hvor man skal vælge a/b. Så er det bedre at starte med en side og ha' en stor blok i sidehovedet med link til side B, eller samle tingene på en side.

Jeg har kigget lidt på adwords priserne på dine keywords, og de er relativt lave for side 1 placering, så google adwords vil være til at betale, CPC 5-7kr for no. 1 med mange eksponeringer.

Med venlig hilsen

Karsten

Amino-karma 1.217
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. okt 11
Indlæg ialt: 319

René Dyhr
Skrevet 18-03-2012 kl. 18:33

Ser fedt ud, ikke noget at sige.

Bliv ved og du kommer langt.

Find information om regler, bøde takster, hjælp og meget mere omkring cykler på cykleri.dk

Amino-karma 64.628
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

Mikael christiansen
Fra Poledanser
Skrevet 18-03-2012 kl. 18:49

klikker 1 billeder fylder 241889 kb selv den mest hurtig forbindelse går der lidt tid før siden ses helt ,

siden virker ikke pang som jeg ville sige casting side skal gøre masser af gode billeder gode logoer der forklare om siden

titlen den er meget kort forsiden og flere undersider mangler en sigende titlen omkring dens side under emme udnyt google viser op til 70 tegn på google og lav den unik og sigende på hver underside

min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 232
Fra Roskilde
Tilmeldt 4. mar 10
Indlæg ialt: 62

FrkKjærsgaard
Skrevet 18-03-2012 kl. 18:49

Jeg er smask forelsket i det design. Det sidder lige i skabet!

Mht. målgruppen så ville Facebook nok være idéelt og måske et sted som Trendsales evt. ?

Din-rabatkode.dk - Find rabatkoder eller rabatter til netbutikker i hele Europa.

Amino-karma 7.389
Fra Hillerød
Tilmeldt 15. jun 11
Indlæg ialt: 1.728

Alexander Larsen
Fra Marketingsmeden I/S
Skrevet 18-03-2012 kl. 19:56

Rigtig flot side! Hvis jeg var dig ville jeg prøve at få lavet noget via de sociale medier... Tror det ville fungere godt med casting :)

- Alexander Baandrup Larsen

Amino-karma 11.245
Fra København SV
Tilmeldt 2. aug 10
Indlæg ialt: 2.465
Amino Plus

Meget pæn side. God at navigere på. Det ville dog være smartere hvis man kunne søge på profiler ved at vælge specifikke ting. Som hår farve, sko størrelse hvad ved jeg.. Men mindre jeg har overset det.. Ellers thumbs up :)

Amino-karma 400
Tilmeldt 16. jun 09
Indlæg ialt: 99

casting4all.dk
Skrevet 18-03-2012 kl. 23:00

Tak for feedbacken og rosen. Vil tage skrive forslagene ned.-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: