Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webside - Feedback?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Har netop startet Castingportalen.dk op og er meget interesseret i at høre jeres mening om siden:-)

Yderligere har I så nogen gode idéer til hvordan jeg kan komme ud og ramme den rigtig målgruppe til forholdsvis meget billige penge?

Ser frem til at høre fra jer.

- Maja

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med hjemmesiden! Det ser rigtig godt ud, har udmiddelbart ikke noget at sætte en finger på :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig brudt mig om en startside hvor man skal vælge a/b. Så er det bedre at starte med en side og ha' en stor blok i sidehovedet med link til side B, eller samle tingene på en side.

Jeg har kigget lidt på adwords priserne på dine keywords, og de er relativt lave for side 1 placering, så google adwords vil være til at betale, CPC 5-7kr for no. 1 med mange eksponeringer.

Med venlig hilsen

Karsten

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser fedt ud, ikke noget at sige.

Bliv ved og du kommer langt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

klikker 1 billeder fylder 241889 kb selv den mest hurtig forbindelse går der lidt tid før siden ses helt ,

siden virker ikke pang som jeg ville sige casting side skal gøre masser af gode billeder gode logoer der forklare om siden

titlen den er meget kort forsiden og flere undersider mangler en sigende titlen omkring dens side under emme udnyt google viser op til 70 tegn på google og lav den unik og sigende på hver underside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er smask forelsket i det design. Det sidder lige i skabet!

Mht. målgruppen så ville Facebook nok være idéelt og måske et sted som Trendsales evt. ?

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side! Hvis jeg var dig ville jeg prøve at få lavet noget via de sociale medier... Tror det ville fungere godt med casting :)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget pæn side. God at navigere på. Det ville dog være smartere hvis man kunne søge på profiler ved at vælge specifikke ting. Som hår farve, sko størrelse hvad ved jeg.. Men mindre jeg har overset det.. Ellers thumbs up :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedbacken og rosen. Vil tage skrive forslagene ned.-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)