Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg donerer bøger for 500.000 DKK til alle iværksættere, som…

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 11 person

Få gratis bog til værdi 500 kr. hvis du kommer til iværksættermessen i Køge d. 24. marts 2012, og kommer du ikke, er der også en bog at hente!
 

Ikke nok fordele for iværksættere i Danmark

Generelt synes jeg ikke, at der gøres nok for iværksættere i Danmark, og det irriterede mig så meget, at jeg i starten af året flyttede til USA. I Danmark begrænser man vores arbejde med iværksætterskatter, gebyrer når man starter virksomhed og dårlige investeringsvilkår. Det holder ikke!
 

Gratis bøger for en halv million kroner til iværksættere i Danmark

Jeg vil gerne hjælpe andre iværksættere, der er i samme situation, som jeg var, da jeg startede virksomhed. Derfor donerer jeg 1.000 eksemplarer af bogen ’Den geniale iværksætter’ til en samlet værdi på 500.000 DKK. I bogen får iværksættere konkrete tips, råd og tricks til at tjene flere penge og lære af mine 10 års erfaringer som iværksætter. En håndsudrækning til andre iværksættere, som vil udover stepperne i en fart! Grib chancen – den er gratis!
 

Hvad nu hvis du ikke kan deltage til messen?

Kan du ikke komme til iværksættermessen, går du glip af en masse gode indlæg, hvor bl.a. Martin Thorborg også kommer – men du skal selvfølgelig ikke snydes for bogen. Du skal blot sende en mail til mig på toke@tokekruse.dk - så får du den komplette e-bog gratis, dagen efter messen er løbet af stablen.
 

En sidste ting – din hjælp gør en forskel

Spred budskabet om den gratis bog og sørg for at alle Amino’er bliver gjort opmærksomme på denne eksklusive mulighed for at få bogen gratis. Og kommer du til messen, så skriv en kommentar, som opfordrer andre Amino’er til at dukke op på messen :-) 

God vind!
 

Mange hilsner,

Toke Kruse
Online regnskabsprogrammet Billy’s Billing

Ps. læs mere om bogen og se præsentationsfilmen på www.dengeniale.dk. Tilbuddet med gratis e-bog gælder fra i dag og frem til d. 24. marts 2012

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide med bogen Toke.
En lille rettelse, jeg er i udlandet og kommer ikke, men var jeg i Danmark, så kom jeg!

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Toke! - Fantastisk tilbud!

Og du har helt ret, det er alt for besværligt at være iværksætter i Danmark.

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er på tide, at iværksætteri gøres nemt!

@Martin: Du må undskylde at jeg sådan placerer dig steder, du ikke kommer :) Jeg var sikker på, at du lige stak hovedet forbi. Men det er selvfølgelig svært når du ikke er i landet ;)

// Toke 

Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 54
Fra  FÜRST Advokatfirma Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toke

Super godt tilbud.

Jeg kommer til messen og kommer forbi efter en bog:-)

 

Hilsen

Javed Aslam

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool Toke! :) Hvor kan man finde dig og bogen på messen?

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende. Holder du selv et foredrag - og hvis ja, fortæller du så noget om, hvad der gjorde det muligt for dig at flytte til USA? Tænker her bl.a. på, hvor svært det er at opnå permanent opholdstilladelse.

Det har jeg en personlig interesse i at høre mere om, da jeg satser på at flytte til Californien, når et par af mine projekter giver mig et økonomisk trygt og sikkert fundament.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

@Alexander: 

Jeg er ikke sikker på, hvor standen nøjagtigt kommer til at stå. Men jeg er sikker på, at du vil kunne finde det. Der kommer til at være et stort banner med Billy på, så ham må du bare gå efter.

@Thomas:

Jeg har desværre ikke mulighed for at komme hjem fra USA til messen :( Men jeg har sendt et super stærkt team afsted til messen. Adm. direktør for Billy's Billing, Denis Lewinsky, vil komme og holde et foredrag og så står vi også klar i vores stand til at svare på alle spørgsmål og udveksle idéer. 

Hvis du har lyst, så kan du altid sende mig en PB hvis du har nogle konkrete spørgsmål omkring Californien mm.

// Toke 

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk! Som ny iværksætter tager jeg alt den hjælp jeg kan få, smider dig lige en email! Yes

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Toke Kruse:
Hvis du har lyst, så kan du altid sende mig en PB hvis du har nogle konkrete spørgsmål omkring Californien mm.

// Toke 

Yes Mange tak. Det vil jeg da lige benytte mig af!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)