Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til finpudsning af min wordpress-side!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg synes selv at min side er ved at fungere næsten optimalt! Der er dog et par ting, som jeg stadig mangler at få styr på. Hovedformålet med min side, er at tjene lidt penge ind via Adsense og diverse affiliate netværk ved at vise "nba memes", for jer der ved hvad det er. 
Men når man klikker på et billede, for at få vist det næste, så skal man hver eneste gang til at scrolle ned for at se billedet. Problemet kunne selvfølgelig løses ved at fjerne vores banner for oven, hvilket vi dog ville være lidt trætte af. Er der mulighed for at gøre sådan, at siden indlæses så billederne er synlige? Eller kan man i det mindste fjerne det hvor der står hvornår billedet er uploadet, så det ville hjælpe lidt på det?
Tjek det evt. ud her: nbamemes.dk 

På forhånd tak! 

- Jon Sigvert

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes især der mangler

lav undersider på siden flere kategorier der deler emmerne mere op , der er alt for billeder på forsiden , siden den er alt for uoverskuelige

jeg kan ikke finde kontakt siden vis man giver siden respons

give billeder karakter kunne være en ide

der er ingen tekst ved billeder , hvem er det , hvad er historien bag billedet , det står der intet om

 

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan se der slet ikke se der er skrevet nogle titler på siden husk hver side en unik titlen og især på forsiden udnyt google viser op til 70 tegn , det giver normalt flere klik fra google af , at lave det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)