Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webbutik + hjemmeside mod %

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunne du tænke dig at lave din egen webshop ?

Har du ingen eller kun lidt forstand på cms systemer mm. ?

Så se her.

Jeg sætter din portal op med design, din webshop, hjælper dig med at bruge webshoppen.
Herefter vedligeholder jeg siden teknisk, både webbutikken og selve CMS systemet samt andet der ønskes.

Du skal skaffe de vare du vil sælge, have en ide/skitse over hvordan det ser ud.
Lave Dankort betalings aftale og betale webserveren (9kr i måneden). Resten klare jeg.

Så laver vi en aftale om X procent af hvert salg går til mig, dog med et minimum på års basis.

Det er alt fra webshops til bruger betalings system.

Da alle har forskellige planer for lige deres webbutik, kan jeg ikke lave en generelt tilbyd. Derfor, send din ide, og dit tilbud til mig på stefangranholm@gmail.com
Se mit firma her : www.granholm.dk

Det er risiko frit. Du sælger en vare til fx. 1000kr. Du tjener 350kr, de 50kr går til mig. Ingen udlægning i en dyr webbutik eller andet.
Tilbuddet findes KUN på AMINO.

Vh
Stefan Granholm

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-05-2007 20:58:18
Forfatter:Granholm IT og PC support
Kunne du tænke dig at lave din egen webshop ?
Så laver vi en aftale om X procent af hvert salg går til mig, dog med et minimum på års basis.
[...]
Det er risiko frit. Du sælger en vare til fx. 1000kr. Du tjener 350kr, de 50kr går til mig. Ingen udlægning i en dyr webbutik eller andet.
Tilbuddet findes KUN på AMINO.


Den første linie skal fjernes, for at få lidt sammenhæng i indlægget... ellers har du bare et meget lav minimum (50 kroner?). Det med en minimumpris er alligevel også bedst at gå væk fra, ellers er der ingen fidus i det for butikken. Hvis du vil have procenter, må du også selv tage lidt af risikoen for ikke at tjene noget :). Så er det bare kun at gå ind i de projekter du tror på.



Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var nu også 1 eks. på 1 salg. Der skulle jo gerne være en del salg...

Det med minimums beløb er, hvis jeg lægger mange timer i det, og butikken ikke sælger noget, skal jeg have en mindre beløb for dækning. Fx. er minimumsbeløbet første år fx. 1000kr. Sælger butikken ikke noget, er det billigt sluppet jo.

Det er også rigtigt, at man skal gå ind til dem man tror på. Men det er jo en vuderings sag, gang til gan )

Tak for feedback

Hilsen stefan

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
50/350= 0.143 (cirka)
Du vil have mere end 14 procent af virksomhedens overskud for opsætning af et standadprodukt (Joomla så vidt jeg kan se)???

Det kan måske betale sig for kunden hvis omsætningen er lille - men hvad tror du der sker, når der kommer gang i kundens butik ? Det er ikke svært at sætte disse CMS systemer op.

Jeg tror ikke, at du kommer langt med en ikke-fast pris, som afhænger af overskuddet. Sæt en fast pris.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du nu klikkede dig ind på mit firmas hjemmeside, er der mange faste priser. Dette er et specielt amino tilbud. (læs evt. første post igen)

Hvis du læser efter, står der X procent... Og der står jeg ikke kan give et generelt tilbud.
Dette er fordi, er det en stor butik, med advancerede plugins, komponenter osv. der skal vedligeholdes, kræver det meget mere, end hvis man "bare" skal have en webshop og simpel profil.

Alle er velkommen til at bestille en af de faste priser på www.granholm.dk

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 18. May 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Store webshops skulle så også gerne producere en del større overskud end en lille... =)

Men det er da ikke dyrt at få en shop op at køre?? 4.000 kr. om året og det er med Dankort og det hele.. Og helt ærligt - hvem kan ikke smide 4.000 kr. i et projekt?

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er rigtigt.

Det er "få" penge, men hvis man vil mere, så er der jo mange muligheder, også for at hyre logo designere, brands osv.

Som sagt, tilbudet er der, så må vi se hvad som sker. :)

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder ikke som en særlig smart løsning... Den bliver ihvertfald meget dyr!
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kunne evt. lægge et max ind., der svarer til 2-3 gange hvad prisen ellers skulle være. Det er vel primært et likviditetsspm.
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også fået 2 tilbud, hvor den ene vil have max pris, hvilket jeg er gået med til. Har tilbudt den anden kunde det, men der er ikke svaret endnu.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)