Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige Lån.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Viborg.
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogle Aminoer der har været ude og låne penge for nylig ?

Hvor er det billigst at låne en million kr ? ? ?

Det skal lige siges at det er til at erhverve fast ejendom for.

MVH: André.

 

A.Elsborg M.T.S. (Midtjysk Transport Service) www.mts-transport.dk
Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej André

Det tror jeg ikke dr kan gives et entydig svar på, men hvis du er et godt kort (har stor sikkerhed) kan det være at du kan ligge det ud til et par banker, hvad de kan gøre det til/for. Hvis du vil skifte bank for det kan det også hakke lidt af procenterne.

Skiftede for et par år siden, dem jeg skiftede til var så interreserede i min daværende foretning / privat økonomi så de uden videre skar 2 3/4 procent af på kasse kreditterne.

Så bare ud at aftale møder.

PS. Det virker kun hvis du er en "spændende kunde" det mærker jeg nu hvor jeg har en anden og meget mindre virksomhed.

Mvh.

 

Thomas Bonde

Fra Viborg.
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas.

Ja jeg vil også prøve lidt forskellige før jeg beslutter mig.

Jeg er startet hos Nykredit. så nu må vi se hvad de kan tilbyde (Har før haft lån igennem dem i 15 år.)

Men det er da rigtigt nok som du siger. Hvis man ikke spiller dem lidt ud mod hinanden vinder man jo ingenting.

MVH: André.

A.Elsborg M.T.S. (Midtjysk Transport Service) www.mts-transport.dk
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det er inden for 60/80 % grænsen er det billigste vel kreditforening?
Fra Viborg.
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas.

Ja det bliver nok noget af den slags.

Jeg starter med nykredit og vil så efterfølgende prøve nogle af alle de andre kreditforeninger

bagefter for at se hvad de kan tilbyde. for jeg er bedøvende ligeglad med hvad de kalder sig det skal bare være billigt for forbrugeren  ... ( Jeg kan ikke huske alle de navne man ser i reklamerne på kreditforeninger.)  .

MVH: André.

A.Elsborg M.T.S. (Midtjysk Transport Service) www.mts-transport.dk
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Nu er det jo et gammelt indlæg, men da jeg netop selv har brugt tid på at sætte mig ind i diverse former for lån - og hvordan de lettest sammenlignes, vil jeg da lige give mit besyv med alligevel, hvis der skulle være folk der læser i arkiverne senere:

  • Realkreditlån er ALTID de billigste, men man kan typisk kun låne 80% af "værdien" af den ejendom man skal købe
  • Man kan sammenligne lån med forskellige gebyrer/omkostninger og tillæg ud fra ét simeplt tal, hvis ellers lånetiden er ens på det der sammenlignes: ÅOP - årlige omkostninger i procent
  • Læs evt. mere her: http://www.tjen-penge-paa-nettet.dk/lån_penge_banklån.htm (som jeg skrev i forbindelse med mine egne undersøgelser - så nu skal der selvfølgelig reklameres for den Wink )
  • Ud over mybanker.dk som er nævnt, findes der også: http://www.pengepriser.dk
  • Der er nok ingen vej udenom at mødes med sin bankrådgiver - og andre banker/realkreditinstitutter for at finde ud af, hvor du kan få det billigst..
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg søger et lån på 4 mio kr over 15-30 år lån pr mdr 20000 kr til et bageri/bolig

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det vil være bedre at oprette nyt emne, da det der står i det gamle emne kan have ændret sig.

Så hellere have et rent nyt emne/indlæg.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)