Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jo flere sider, jo dårligere rankings?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at få noget forståelse for linkjuice, men jeg har et spørgsmål.

Hvis jeg har et site som har en bestemt mængde linkjuice, så skal denne linkjuice fordeles på alle mine sider. Når jeg så opretter flere sider, så er der flere sider som skal have den linkjuice. Når dette sker, så giver jeg mine andre sider mindre linkjuice, hvilket så må give dem en lavere ranking.

Kan det derfor forstås at jo mere indhold du laver, jo dårligere rankings får du? (under antagelse af vi ikke får flere links pga. indholdet)

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

bare lav flere under sider bare de er unikke alle samme det kan styrke den interne links struktur på siden med masser af unikt indhold på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Knap så simpelt.

Hvis du nu kigger på din forside - Linker du der til samtlige undersider på dit website direkte ?

Gør du det, ja så ryger den samlede mængde PageRank fra din forside ud på alle undersiderne og i dt tilfælde , der vil oprettelse af et nyt undersite betyde lavere PR videre til alle undersider.

Men med lidt snilde kan man PR sculpte. Du tager simpelthen alt "lortet" og linker til en enkelt side, hvor der er links til alt lortet, på den måde får alle de andre -og vigtige undersider, mere PR flow fra din forside.
Den samlede mængde Pagerank skal fra forsiden nemlig deles ud på færre links.

Ser vi meget snæversynet på det og tilsidesætter brugervenlighed, vil det teknisk være smartest, kun at linker direkte til de undersites du ønsker høj ranking på - alle de andre sider maser du ned i hirakiet og får dermed også mindre gode rankings på dem, men bedre på d andre.

Hver enkelt side får individuelt tildelt Pagerank, har du derfor en underside der linkes meget ind til, kan du overfører meget af den Pagerank ved at linke til f.eks et enkelt eller 2 andre sites, frem for bare at linke voldsomt bredt.

 

Se mere her:




 

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
bare lav flere under sider bare de er unikke alle samme det kan styrke den interne links struktur på siden med masser af unikt indhold på siden


Det er ikke korrekt

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du nu opretter links udefra til hver enkelt unikke underside med unik titel og så derunder linker til din fortside med keywordet, styker du din forside med interne linkbuilding

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

bare lav flere under sider bare de er unikke alle samme det kan styrke den interne links struktur på siden med masser af unikt indhold på siden

No Mikael !

Du skal ikke være så hurtig og konkluderende.

Det er da "godt" med gode råd. Men de skal også være korrekte m.m. ellers er det ikke gode råd.

Og husk mange af dem, som vælger at spørge herinde er også hurtige og utålmodige, og ser måske ikke senere i de forskellige tråde de rigtige råd.

Så din hurtighed kan desværre også for nogle være en bjørnetjeneste.

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Mikael christiansen:

bare lav flere under sider bare de er unikke alle samme det kan styrke den interne links struktur på siden med masser af unikt indhold på siden

No Mikael !

Du skal ikke være så hurtig og konkluderende.

Det er da "godt" med gode råd. Men de skal også være korrekte m.m. ellers er det ikke gode råd.

Og husk mange af dem, som vælger at spørge herinde er også hurtige og utålmodige, og ser måske ikke senere i de forskellige tråde de rigtige råd.

Så din hurtighed kan desværre også for nogle være en bjørnetjeneste.

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

 

nej du har bare misforstået mit indlæg , jeg er enig med den anden måske skulle være lavet en længere forklaring 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Mikael christiansen:
bare lav flere under sider bare de er unikke alle samme det kan styrke den interne links struktur på siden med masser af unikt indhold på siden


Det er ikke korrekt

det er ok , jeg har læst dit andet , hvor du skriver lidt tillæg med du giver lidt mere end jeg skrev , men begge er korrekt , der er bare mere i dit indlæg 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Knap så simpelt.

Hvis du nu kigger på din forside - Linker du der til samtlige undersider på dit website direkte ?

Gør du det, ja så ryger den samlede mængde PageRank fra din forside ud på alle undersiderne og i dt tilfælde , der vil oprettelse af et nyt undersite betyde lavere PR videre til alle undersider.

Men med lidt snilde kan man PR sculpte. Du tager simpelthen alt "lortet" og linker til en enkelt side, hvor der er links til alt lortet, på den måde får alle de andre -og vigtige undersider, mere PR flow fra din forside.
Den samlede mængde Pagerank skal fra forsiden nemlig deles ud på færre links.

Ser vi meget snæversynet på det og tilsidesætter brugervenlighed, vil det teknisk være smartest, kun at linker direkte til de undersites du ønsker høj ranking på - alle de andre sider maser du ned i hirakiet og får dermed også mindre gode rankings på dem, men bedre på d andre.

Hver enkelt side får individuelt tildelt Pagerank, har du derfor en underside der linkes meget ind til, kan du overfører meget af den Pagerank ved at linke til f.eks et enkelt eller 2 andre sites, frem for bare at linke voldsomt bredt.

 

Se mere her:

" target="_blank">



 

så er vi enig altså , jeg mente jo også unikt indhold , med en god interne links struktur 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
nej du har bare misforstået mit indlæg , jeg er enig med den anden måske skulle være lavet en længere forklaring 

Hov tror du ikke at der også kunne være risiko for, at trådstarter og andre misforstod dig ? Tror du kun det er mig ?

Hvem er den anden ?

Du sludder Mikael.

God weekend.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. Kunne du ikke vente med at svare - til at se svar fra de mere SEO kyndeige ?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)