Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en facebook side?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige oprettet en facebook side og ser hurtigt at det ikke er som at have sin private konto.

Har 2 spørgsmål:

  1. Hvor "liker" jeg en facebook side? som privat plejer "syntes godt om" knappen at være i toppen men ikke her. Jeg kan godt "like" på væggen og på billeder men hvor giver jeg et "like" til selve siden?
  2. Hvor er søgebaren`? som privat plejer der at være en søgebar i toppen men ikke på min facebook side... hvordan søger man så på andre sider/profiler osv.?

Skal nok give mine første "likes" til jer hvis i kan fortælle hvordan :)

MVH

Kenneth

Bruger dine børn internettet? så prøv Børnefilter på www.børnefilter.dk 

Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om jeg forstod dig rigtigt, men prøv at kigge på min side, hvor LIKE sidder:

http://www.facebook.com/#!/pages/BabyJungle/146934102064878

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ikke linket til din facebook, så jeg kan ikke se om din ´synes godt om´sidder samme sted som min.

Kig her http://www.facebook.com/bilskolen der kan du se knappen i højre side lige under den stribede bar

på mit store image.

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Når jeg går ind på din facebook-side med min private konto så kan jeg sagtens se din "syntes godt om" knap, men hvis jeg går derind med min egen facebook-side så forsvinder den knap. Har lige tjekket. Desuden kan jeg heller ikke finde min egen gruppe på facebook hvis jeg søger efter den med min private-konto.

Er der et sted hvor man ligesom gør den offentlig eller noget i den stil eller er det en fejl eller hvad sker der?

Ellers tak for hjælpen, du får da et like så snart jeg har fundet ud af hvordan :)

 

Bruger dine børn internettet? så prøv Børnefilter på www.børnefilter.dk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)