Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal vi mødes i Aalborg og snakke virksomhed?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Super!

Så ses vi jo nok snart Smile

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 114
Fra  Hvaderlos Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

I er jo velkomne til at komme forbi og se om netværk-aalborg er noget for jer. Ellers er det jo bare at springe fra igen

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 114
Fra  Hvaderlos Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kennth

Jeg kunne sagtens finde på at dukke op, og se det an... men simder jeg en bold som dette emne ud, er mit ansvar ligelede at leve op til andres forventninger og ikke mindst mine egne.

Som skrevet i indslag, ville jeg personligt gerne undgå diverse fordrag og bare sludre om det der sker i ens egen virksomhed og debatere om andres - og komme ud af kontorhullerne. Lidt som den kommentar fra Hr. Sjælland havde været med i.

Og igen jeg er meget åben overfor ændringer i dette og vil
da gerne se om ikke netværk-aalborg har noget at byde på.

Desværre ligner det ikke umiddelbart noget der bare handler om at mødes, men kørt lidt op, men skilte, mødes i kantinen hvis man er for mange, præsentation af nye og fordrag, officiel tilmelding på møder...
Der findes også morgenfruerne der koster 1500 på årsbasis med lidt af det samme og klart med alle de der konsulent virksomheder af nogle rygklappere som BNI og andet gennem erhvervsrådet. Men Vil rigtig meget gerne overraskes og modbevises.

Derfor lægger jeg den ud til folket ;) -og ser frem til en spændende aften i selskab med netværk aalborg imorgen eller næstegang, hvad tiden lige råder ;)

Seje jer for at have fået det op at køre :)
-og til helt acceptable fordelagtige priser :D

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christina,

Jeg kan sagtens følge dig. Ideen med netværk Aalborg har hele tiden været, at det skulle være afslappet og uformelt. Hvilket jeg også synes, at de første møder har været.

De "fine" tilmeldinger etc. skyldes selvfølgelig, at vi er så heldige at have "Nem Tilmeld" blandt de deltagende - og det er jo dejligt. Både lægger de lokaler til møderne og dertil har de også stillet deres tilmeldingsystem til rådighed (det er første gang vi prøver at bruge det). Og for dem, som står for indkøb af frugt (og en enkelt gang sandwich) etc. er det rart nok at vide, nogenlunde hvor mange, der dukker op.

De "fine" skilte er hvidt A4-papir, præsentationen af de nye, foregår ved, at man fortæller hvem man er og vi prøver imorgen for første gang "et foredrag" (ca. 15 min., hvor en af virksomhederne giver et oplæg). Så mere kørt op er det ikke Smile

Men helt sikkert er, at det kan gøres endnu mere uformelt, uden tilmeldinger etc. Jeg håber du møder op bare en enkelt gang og - forhåbentlig - bliver modbevist Smile

Ha' en god dag

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også kun tilslutte mig Kenneth's anbefalinger omkring Netværk Aalborg.

Der er meget at hente for dig hvis du vil, du kan også være passiv hvis du hellere vil det. Fællesnævneren er at alle gerne vil diskutere dine problemer og komme med sparring hvis du har behov for det. Du kan også komme blot for at lære nye mennesker at kende og drikke en kop kaffe.

Eksempel: Sidste gang fik jeg og min virksomhed utrolig meget sparring, vi fik snakket alt igennem omkring at sælge, opsøge kunder, finde samarbejdspartnere, tjene flere penge osv. Det var meget positivt og meget afslappende - næste gang (i morgen d. 20-3) skal vi lige følge op på det der er sket siden sidst og det er ikke så lidt (det er det foredrag der skal være - vi har lavet et 15 minutters show). Det er et rigtigt stærkt netværk og jeg vil anbefale det til alle i Aalborg området.

Der er ingen mødepligt du kommer når du har tid, eller når du har nogle problemstillinger du gerne vil have vendt.

P.S. det er ligegyldigt hvad du arbejder med, om det er softwareudvikling, hjemmesider, seo, revision, salg eller marketing - alle brancher og arbejdsområder er meget velkomne.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 114
Fra  Hvaderlos Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak i 2

Det lyder allerede meget mere tiltalende ;)

Det skal ses ;)

...og til jer andre, jeg ved ikke hvor i står henne i jeres situation, men, hvad med at jeg opretter en FB side til interaktiv kommunikation og hvor mødetider og debatemner smides ud?

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 114
Fra  Hvaderlos Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Ville det ikke være bedre at vi i stedet for at fragmeretere os samlede alle kompetencer i koncentreret form? Jeg kan bare ikke komme i tanke om noget tilfælde hvor det er bedst at isolere sig... vi har en større gruppe i netværk aalborg - den er uformel og i er selv med til at præge den - og alle er meget velkomne i den. Det forhindrer ikke nogen at mødes hver torsdag på cafe - men sammen tror jeg på at vi ville kunne nå længere end hver for sig.

se evt: http://www.facebook.com/groups/286154758110784/

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 114
Fra  Hvaderlos Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

alletiders... så er det også gjort... ;)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)