Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma facebook side - Hvad muligheder ligger der?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sportsfotograf og tager rundt og fotografere fodbold, håndbold m.m. og via min webshop sælger jeg så plakater af billederne.

Jeg vil oprette en facebook side for min forretning men jeg er ret blank med facebook og privat har jeg en profil men har endnu aldrig brugt profilen til noget.

Men jeg har rigtig mange fans af fodbold og håndboldklubber som jeg fotografer som ser mine billeder så jeg tror det vil være en stor gevinst for min butik at få en facebook side.

Men hvad muligheder kan anbefales at jeg bruger den til?

- Jeg vil lave opdateringer når der er nye billeder eller fra de steder jeg er ude og fotografer.

- Tilbud på billeder.

- Tilføje begivenheder/kampe som jeg skal fotografer.

Hvad med min webshop vil der kunne laves noget hvor folk kan "Like" mine billeder eller tagge dem som er på billedere eller hvad det nu er man bruger facebook til.

Er der nogen der har ideer. Jeg har lavet selve siden uden dog at offentligøre den før den er klar.

/Magnus

Tilmeldt 2. Jul 11
Indlæg ialt: 27
Fra  setyourmind.dk Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan gøre alt det du har sagt:)
Hvis du er i tvivl på at komme igang så Google det eller på youtube hvis du visuel lærerne:-)
Jeg oprettede en erhvervsside da jeg startede min men det kan du selv finde meget mere om på Google ;)
Du kan godt;)
Ha en fantastisk dag!

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus

For at få succes med din Facebook Side, skal du tænke over, hvordan du kan engagere dine fans, herunder hvilke interesser din målgruppe har. Da du er sports-fotograf, kan du passende placere "Sport" i midten af brainstormen, og herefter gå igang. Folk elsker at diskutere sport på Facebook, og det er derfor oplagt at fungere som vært for disse diskussioner. Herudover er folk også vilde med billeder - noget du kender til? 

Som ud selv siger, ville det være oplagt at vise dine egne billeder, og dermed bruge din Facebook Side som portfolio, men det ville heller ikke være dumt, at sætte gang i debatten med et specielt sportsbillede fra en aktuel kamp, da det ville kunne engagere din fans - og derudover også være delevenligt.

"Tilbud på billeder" - Jo, når du har opbygget din en fanskare, hvor en række tidligere kunder indgår, så kan det godt blive aktuelt. Men tilbud som sådan er ikke særlig engagerende, så begræns mængden.

Mht. begivenheder, så har disse en begrænset effekt, da man ikke kan invitere sine Facebook Fans til dem, men derimod kun gøre dem opmærksomme på dem.

Husk også, at autencitet er vigtigt. Se f.eks. hvordan jeg på min Facebook Side, ikke kun fortæller om Facebook, men også om mig selv og mine værdier. 

Held og lykke med Facebook Siden

Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte lige at få et link med til min side med billeder:
www.arnason.dk

Så kan I se om der måske er andre muligheder.

/Magnus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)