Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skræddersyede jakkesæt og skjorter målrettet virksomheder?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Aabenhuus:
Fashion seller: Hmmmm, - regner det altid hos dig?

Sjov kommentar... Du spørger på feedback, og får feedback, men når det så ik er det, som du gerne vil høre, så er det mig, der er negativ... Men du kender tydeligt ik kravene i de brancher, som du i starten snakkede om, at du ville levere til... 

Jeg trækker mig bare fra tråden, så du slipper for flere "svar-som-du-ikke-vil-høre" og held & lykke med projektet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en skrædder fra Hongkong der tager hele Europa rundt inklusiv Danmark. Jeg købte af ham sidste år og han har lige været 5-6 steder i Danmark igen men nåede desværre ikke selv forbi.

Prisen var sidste år 375kr for skjorter og omkring 2000 for jakkesæt mener jeg. Det er så inklusiv fragt og han betaler evt told hvis der skulle være problemer med det.

Super lækker kvalitet, og skal helt sikkert have købt ved ham igen :-)

Mvh Kristian

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja uha, der findes i tusinde af kvaliteter på stof men til daglig kontorbrug går de billigere stoffer nok an.

Noget jeg kunne frygte er at dansken i almindelighed går lidt op i det mærke der sidder i nakken. Måske vil folk hellere gå i et "halvdyrt" Boss jakkesæt der lige har filet de værste knaster hos den lokale skrædder end et perfekt fitted no-name sæt?

En af de fordele man jo har ved at købe det på bestilling er at man kan købe x antal bukser pr. jakke så man ikke ender op med 25 jakker og 0 bukser efter et år.

Uanset hvad så får I et go' vind med og jeg skal nok bide på.

/Banditten

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Igen tak for feedback.

Fashion-Seller: Jeg sætter stor pris på dine svar, - syntes bare det seneste blev serveret som om, at jeg ville forsøge at snyde folk ved at lade dem tro, kvaliteten er bedre, end den reelt er. Det er bestemt ikke min hensigt, - så derfor det lidt negative svar.

Hvis dine hensigter vitterligt var at "gå efter bolden" og ikke manden, så vil jeg gerne undskylde.

God weekend endnu engang.

Mvh Chris
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris og alle andre der er interesseret i skræddersyede jakke,

Jeg ved det godt at det er en gammel debat, men på den tid har jeg ikke set debat og har heller ikke løsning. 

Nu har jeg fandt løsning fra leverandørs side. Min leverandør kan levere 100% skræddersyede jakker og skjorter med en produktions tid kun på 7 dage. De har online design program og apps, der kan bruges til at designe tøj samt visualisere de tøj man selv designer.  

Jeg har overvejet at tage ideen til Danmark, og vil gerne søge samarbejdspartnere, der er dygtige til at få kunder. 

Hvis nogle af jer har passion om det, må I gerne kontakte mig for en snakke enten på e-mail: az@danhua.dk eller tlf. 5332 6188. 

Mvh, Anne 

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)