Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skræddersyede jakkesæt og skjorter målrettet virksomheder?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gik selv med samme ide, tilbage i 2005, men der stranede for mig var at ham Inderen ikke må arbejde i Danmark og der var en masse bøvl med at noget skulle byttes og sendes retur og så tilbage igen og fortoles igen osv.
Men der kan sikkeret laves en system i det men jeg kunne ikke lige overskue det dengang.

Jeg tror måske målgruppen kunne  være mere "hr Jensen" eller til store fyrer. 

Der kan laves flere penge på det, hvis det gøres uden om de Inder og Parkistaner.

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg får som tøjproducent, med beliggenhed i Thailand, jævnligt forespørgsler på dette især fra USA.

De priser der nævnes her i tråden kan gøres billigere, men alt er selvfølgelig relativt, alt efter hvilke materialer man ønsker osv.

Jeg står gerne for organiseringen at tingene i min ende, dvs. i Bangkok, og jeg skal ikke have ret meget for det, da der ikke er ret meget arbejde i tale med skrædderen og kvalitetstjekke varen, hvorefter den kan afsendes til Danmark.

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom i gang kom i gang der er allerede afsætning på 30+ jakkesæt i tråden her - måske skulle vi lave et Aminokøb til at starte med?

Jeg binder mig også gerne for nogle stykker ((-:

/Banditten

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt med opbakning. Jeg arbejder videre med ideen. Måske skulle I dog starte med ét jakkesæt,, så I kan se, hvad I synes om det, inden I bestiller de næste 10. :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Så har fået priser fra 1. potentielle leverandør. Salgspriser vil blive ca:

Skjorte i alm bomuld: 499,-
Skjorte i italiensk/egyptisk bomuld: 599,-
Jakkesæt i god kvalitet: 1.999,-
Jakkesæt i bedst kvalitet: 2.499,-

Det er blot 1. kontakt, - men det viser da umiddelbart, at målsætningen mht pris bør være mulig. :)

God weekend

Mvh

Chris
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Begynder du snart at åbne for bestilling?
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Aabenhuus:
Hej alle.

Så har fået priser fra 1. potentielle leverandør. Salgspriser vil blive ca:

Skjorte i alm bomuld: 499,-
Skjorte i italiensk/egyptisk bomuld: 599,-
Jakkesæt i god kvalitet: 1.999,-
Jakkesæt i bedst kvalitet: 2.499,-

Det er blot 1. kontakt, - men det viser da umiddelbart, at målsætningen mht pris bør være mulig. :)

Det er alt for dyrt stadigvæk... Ved køb af et standard jakkesæt på den side, som jeg linkede til tidligere, der slipper du med 1400 kr. Og det er samme kvalitet, som det du kalder god. Og det er ved køb af sølle et sæt, og det er endda inkl levering...

Se selv her http://www.suitopia.dk/en/products/suit/ 

Du skal passe på med at kalde noget bedste kvalitet, da jeg tvivler på, at det er den bedst mulige kvalitet indenfor jakkesæt. Og så får dine potentielle kunder et forkert sammenlignings gundlag...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Undersøg i hvert fald markedet grundigt.

Jeg får løbende mails fra en skrædder (og hans kone) som kommer til Danmark 3-4 gange om året. Han tager så mod bestillinger, måler hvad der skal måles, og så tager han ordrene med til Thailand hvor tøjet bliver produceret, og så sendt afsted til dig.

Nu er det nogle år siden jeg har benyttet ham sidst. Intet af er blevet slidt op - vokset ud af det (over maven).

Fik lavet et jakkesæt + ekstra par bukser og 3 silkeskjorter til 3500. Som kvinde kan du også få lavet kjoler osv.

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fashion seller: Hmmmm, - regner det altid hos dig?

Med bedst kvalitet mente jeg nu blot den bedste kvalitet den pågældende leverandør tilbyder. Jeg kan godt se nu, at hvis man anstrenger sig, så kunne det godt misforstås, - det beklager jeg.

På den side du nævner til de 1.400 kr er det kun allerbilligste model. Prøv at taste dig videre og vælg stof osv, - så er du lynhurtigt > 2.000 kr for et jakkesæt.

- og det er mig bekendt uden 100 % fortrydelsesret?

Mht åbning for ordrer, - så skal det gennemtænkes og lanceres ordentligt, - men håber alle Jeres positive tilkendegivelser også giver ordrer til den tid. :)

God weekend.
Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Chris/Aabenhus.

 Ja, det er en god idé. Det er også grunden til at jeg snart "launcher" min side (ca. 3-4 uger) ;-).

 Jeg har rodet med idéen samt hjemmeside i ca. et år nu.

 I starten vil jeg udelukkende satse på jakkesæt, men det kan ikke udelukkes, jeg senere vil satse på smokings og skjorter; men det bliver i hvert fald ikke det først år.

 

 Husk også at tage hensyn til prisen for fragt. Det trækker tænder ud, når det er, vi snakker skræddersyede jakkesæt, da du ikke kan købe bulk (100 stangjakkesæt) men skal lave en sending pr. gang (medmindre du først vil bulke op, få dem alle leveret til DK for derefter at sende hvert enkelt ud med Post DK) men så går der også længere tid for kunden.

 Som sagt laver jeg præcist det samme, så hvis du går videre med idéen, kan du sagtens kontakte mig :-).

 

 

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)