Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

køb på nettet uden https:// sikkert?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Som S.H. siger er det nok fordi betalingen kører i et iframe. Så kan du nemlig ikke se "hængelåsen" på siden du betaler på (da betalingen kører i iframen).

Betalingsformidlere skal være PCI-certificeret (og derved benytte SSL) for at kunne formidle bl.a. Visa og Mastercard. Det samme for at få en Dankortaftale.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps prøv at kigge om det kører i en iframe :-)

Problemet med bankoverførsel er nemlig, at du (så vidt jeg lige husker) ikke har nogle "rettigheder" hvis der går noget galt med varen eller overførslen.

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

okay.

Den går åbner intet nyt vindue og går egentligt bare over på en anden side når man trykker "til betaling"

Hvordan finder jeg så ud af, om det er iframe ? 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger Google Chrome, kan du højreklikke på det felt hvor du skal indtaste dine kort-info, og trykke "Vis detaljer om element" (eller "Kontroller element" hvis du er på Mac). Så vil du kunne se kildekoden, og lidt over det der er markeret med blåt skulle der stå noget med iframe.

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

okay det har jeg nu gjort.

Kan hverken finde noget om iframe i kildekoden på mac og eller ikke når man trykker kontroller element på google chrome hvor jeg også har søgt på hele siden. Intet at finde. 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - man kan også spørge om man overhovedet vil handle på en side der gør det så svært for en at finde ud af hvordan de beskytter ens kreditkortoplysninger :-)

Hvilken side drejer det sig om? (Du skal være velkommen til at sende den i en PM så kan jeg tage et kig)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)