Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

30 stk skilte pris?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :


Jeg skal indenfor 1 mdr have lavet 30 skilte med tryk .. Det handler om alu skilte, lign de skilte parkeringsfirmaer bruger til at skrive de gældne regler for en parkeringsplads..

Som sagt 30 stk nu og skal løbende bruge flere, så kom med et godt tilbud og så vil jeg med garanti købe flere..

Parker

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Parker vi kan levere metal Dibond plader med tryk på fra 399,00 pr m2

Hvis du er interesseret kan du kontakte mig på 21207133

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Parker

Jeg lever af at sælge blandt andet parkeringsskilte, og du kan finde min webshop på www.sikkerhedseksperten.dk. 

Jeg har et stort udvalg i forbudstavler her http://www.sikkerhedseksperten.dk/produkter/faerdselsskilte-forbudstavler (vej skilte), hvor du med undertavle kan finde det ønskede. 

Jeg har også en billigere løsning, som fx. dette skilt, http://www.sikkerhedseksperten.dk/produkter/forbudsskilte/forbudsskilt-parkering-forbudt hvor vi kan skrive nøjagtigt det du ønsker.

Kontakt mig på info@sikkerhedseksperten.dk, med størrelser og tekst, så sender jeg dig en god pris!.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Parker:


Jeg skal indenfor 1 mdr have lavet 30 skilte med tryk .. Det handler om alu skilte, lign de skilte parkeringsfirmaer bruger til at skrive de gældne regler for en parkeringsplads..

Som sagt 30 stk nu og skal løbende bruge flere, så kom med et godt tilbud og så vil jeg med garanti købe flere..

Parker

Bare sådan lige... Kunne måske være en god idé at skrive ønskede størrelse, således de forskellige har noget at udregne priser efter?!

Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle indtil videre..

Skiltene skal være CA 50 x 100/120 ..

Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle indtil videre..

Skiltene skal være CA 50 x 100/120 ..

Parker

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Parker.

Jeg handler med skilte og vil gerne give et godt bud. Hvordan skal de helt præcist se ud og

hvilken tekst. Du kan kontakte mig på følgende

sj@thodeerhverv.dk

me.an@oncable.dk

25627119

Mvh Søren Jørgensen

Thode Erhverv. 

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)