i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice"

Pris på facadeskilte til butik?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 321
Tilmeldt 7. jan 10
Indlæg ialt: 82

Skrevet 13-03-2012 kl. 11:48

Hej med jer.

Vil høre om der er nogle af jer som har erfaringer med at få lavet skilte til butik.

Vi ønsker at få lavet 2 stk. aluminiumsplader med sort folie & hvid skrift på begge sider i cirka størrelse 50 x 100 cm.
Vi har fået en samlet pris på disse pålydende på 1800 DKK + moms

Havde håbet det kunne gøre lidt billigere, er der nogle som kender et billigere sted eller evt. et billigere alternativ?

Mvh

Amino-karma 1.333
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. mar 09
Indlæg ialt: 372
Amino Plus
Thomas Østerbye
Fra Onlinetryksager
Skrevet 13-03-2012 kl. 11:58

Hejsa 

Lyder som en fair pris 

Jeg kan tilbyde 2X50X100cm 3mm metalplader med print direkte på pladen 
en mere prof løsning

pris 1710,00

+ transport

Hvis det ikke nødvendigvis skal være metal kan det gøres på pvc eller acryl som er en del billigere!

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du er interesseret 21207133

Mvh

Thomas Nielsen 

Amino-karma 525
Fra Odense
Tilmeldt 30. jul 09
Indlæg ialt: 115
Amino Plus

Hej T20,

Ja, egentlig synes jeg også prisen lyder ganske fornuftig...

Jeg rammer også omkring 1695,- for sådan en opgave, med printet folie på begge sider af 2 styk dibond (alusandwich) á 1000x500x3 mm.

Ekskl. moms, forsendelse og lign.

Med venlig hilsen

Søren Falkenberg Johansen

Idé-Sign Skilte & Solafskærmning

Amino-karma 321
Tilmeldt 7. jan 10

T20
Skrevet 13-03-2012 kl. 12:44

Hej Thomas

Kan du sende mig et link til hvor jeg kan se et eksempel på print direkte på metalpladen?
Og kan denne løsning så fortsat bliver på en mørk/sort baggrund?

Og hvis du også kan klare et link til et eksempel på pvc ville det være virkelig top $ :-)

Mvh

Amino-karma 1.333
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. mar 09
Indlæg ialt: 372
Amino Plus
Thomas Østerbye
Fra Onlinetryksager
Skrevet 13-03-2012 kl. 16:08

Hej T20

hermed eksempel på dibond plade og opskummet pvc 

Ang. pvc m. print på begge sider. Disse plader skal sidde i ramme da de ikke er særlig stive.

PVC plader med print er selvfølgelig meget billigere

2X 50X100 cm 624,00 ex. moms ex. levering 

Amino-karma 16.330
Fra Allerød
Tilmeldt 28. mar 05
Indlæg ialt: 2.915
Amino Plus Amino Ekspert
Jesper Norbøll
Fra MediaMouse ApS - Trykkeri
Skrevet 13-03-2012 kl. 19:41

Jeg kan se at vi i MediaMouse også vil ligge lige omkring de 1700-1800 kr. for sådan en løsning baseret på aluplade.

Men der var en ting jeg bed mærke i - du vil gerne have print på begge sider. Så jeg går ud fra at det så skal hænge i en galge eller tilsvarende som hænger ud fra bygningen? I så fald vil jeg overveje meget grundigt hvilket andet billigere alternativ du vil have.

Som Thomas skriver kan godt lade sig gøre at lave det billigere ved at vælge opskummet PVC eller noget helt tredie. Men pas på du ikke vælger en for discount-agtig løsning. Jeg har selv i slutningen af sidste år solgt et par plader til galger til en anden kunde, som netop havde startet med at få så billig en løsning som muligt. Så det var endt med plastikplader. Og det kan godt være at kunden fik dem til næsten det halve af hvad vi ville have for en ordentlig løsning - men da det blev frostvejr splintrede plastikskiltene en dag hvor det blæste kraftigt. Så kunden havde ikke sparet noget som helst, tværtimod da der nu både var brugt penge på den første løsning som ikke kunne holde og så nu hos os på noget mere solidt. Og jeg må da indrømme at jeg selv syntes det var relativt billigt sluppet for kunden. Resterne af skiltene kunne trods alt have ramt nogen mennesker eller biler.

Så pas på hvad du vælger af løsning. Den billigste løsning kan godt gå hen og viser sig at blive den dyreste. Og med det bud du har fået på 1.800 kr. der virker det til at du får en ordentlig løsning, da det ligger på samme niveau som alle vi andre også vil tage for noget ordentligt.

/Jesper

MediaMouse ApS - Grafisk produktionhus og trykkeri

Send mig en email: jesper snabelA mediamouse.dk
Følg mine tanker på twitter: MediaMouse_dk
Se vores Facebook-side: http://www.facebook.com/MediaMouseDenmark

Amino-karma 525
Fra Odense
Tilmeldt 30. jul 09
Indlæg ialt: 115
Amino Plus

Helt enig - og godt skrevet - Jesper.

Med venlig hilsen

Søren Falkenberg Johansen

Idé-Sign Skilte & Solafskærmning

Amino-karma 321
Tilmeldt 7. jan 10

T20
Skrevet 14-03-2012 kl. 08:11

Tak for jeres svar alle sammen, det har været et stor hjælp. Vi er nu fast besluttet på at det skal være alu.

Mvh

Amino-karma 11
Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. mar 12
Indlæg ialt: 3

Elefantprint.dk
Skrevet 14-03-2012 kl. 08:26
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: