i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hvordan starter jeg selvstændig virksomhed?"

Den videre start af virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 41
Fra Esbjerg
Tilmeldt 17. jan 12
Indlæg ialt: 8

Skrevet 13-03-2012 kl. 10:45

Kære Aminoer

Jeg har for ca. 4 måneder siden startet virksomheden www.bearsandtoys.dk  som handler med bamser, tøjdyr og barnedåbsartikler mm., men der kunne godt være flere kunder.

Jeg har fået en del gode og ret tekniske svar på hvad man kan gøre, for at folk opdager siden uden at man bruger en formue på Google Adverts, da jeg stillede dette spørgsmål de ærede Aminoer for ca. af 2 måneder siden.

Jeg har opdateret en del af indholdet med flere produktinformationer, tagget, lavet backlinks og lavet meget aktivietet på siden og udvidet med mange nye varer og lavet nyhedsbreve og haft deals og lokalmedie reklamer.

Har I nogle ideer til at eksponere siden bedre og på en billig måde. (jeg er ikke progammør) ?

På forhånd tak.

Tøger

Amino-karma 64.628
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

Mikael christiansen
Fra Poledanser
Skrevet 13-03-2012 kl. 14:04

5 back links der kan lave rigtigt meget endnu tjek her  

husk google viser op til 70 tegn og udnyt det gerne på alle siderne 

http://www.linkkataloger.dk/ måske godt sted at starte 

jeg kan ej se social logoer på siden google plus facebook twitter de er meste brugt det giver lidt i google med en social aktivitet 

lav gerne en nyheds blog siden og jævnligt lav en nyhed der 

husk vær aktive over alt amino.dk er over alt amino.dk er også et godt sted at være aktive 

ekstra tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af: