Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mål nået: 20.000 DKK i passiv indtægt på en uge.

Side 1 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 46 person

Den 16 oktober 2009 sad jeg i et tog fra Sjælland til Jylland. Jeg var i gang med at afspadserer timer, efter at have været udsendt 6 måneder til Afghanistan. På daværende tidspunkt havde jeg en relativ stort gæld på grund af en tidligere virksomhedsstart der mislykkedes. Jeg havde mange forskellige kreditorer, så derfor var min ydelse meget høj. På grund af de øgede indtægter fra udsendelse (der gik til gælden),  havde jeg dog købt mig lidt tid. Min almindelige konstabel løn i Danmark var lige akkurat nok til at dække afdragene, men så var der ikke penge til mad/transport o.s.v. 

For at gøre en lang historie kort, så ville der hurtigt mangle penge i systemet, hvis jeg ikke fandt på noget. Jeg husker ikke lige optakten, men jeg endte i hvert fald med at købe 6 domæner da jeg sad i toget, og efterfølgende gå i gang med at bygge et centralt admin system. Heldigvis ramte jeg rigtigt med det ene, og fik en beskeden indtægt fra start (der gik lang tid før resten begyndte at give penge).

Igennem tiden er der kommet flere til. Og indtægten er heldigvis steget så meget at jeg kunne sige mit job op i sommeren 2011. I forrige uge (uge 10) nåede jeg en af mine helt store milepæle indtægt på 20.000 DKK for en uge. Det er super fedt, og jeg er meget glad og stolt af at det lykkedes.

Der er mange herinde som jeg har lært utrolig meget af. I skal alle have en kæmpe tak!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stort tillykke - så er det bare ud over stepperne med flere projekter Big Smile.

VH Hans

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Sejt Casper!
Stort tillykke. :-)
Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor der er vilje er der en vej:)

Stort tillykke med at have nået dit mål.

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Super solstrålehistorie som bare viser, at det kan lade sig gøre, selvom tingene ser lidt dystre ud.

Tillykke og nyd succesen og god vind :)

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super fedt!

Tillykke.. Håber du snart må nå din næste milepæl.. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke Casper super velfortjent!

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super imponerende og inspirerende. Og hvis der var nogen, som skulle nå det mål, så skulle det være dig - med den indsats, du lægger for dagen.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 03:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke mindre end utroligt - super godt gået! Vi er jo nok mange her inde, som ser op til dig :-)

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 04:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper,

Stort tillykke herfra. Det er godt gået!
Kan du oplyse hvor mange arbejdsdage du har lagt i projektet fra dets start i 2009 og til nu. Bare sådan at kommende affiliates kan danne sig et overblik over hvad der egentlig kræves af tid osv.
Jeg kan forstå du jo ikke hele tiden har arbejdet fuldtid på dine projekter, da du jo har været udsendt.

Side 1 ud af 10 (97 indlæg)