Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurder venligst min nye side!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. 

Jeg har netop lagt sidste hånd på min nye hjemmeside for mit grafiske bureau kaldet Jafri Media. 

Jeg vil derfor gerne have lidt feedback på min side. 

Samtidig vil jeg gerne vide hvad jeres førstehånds indtryk er, eller om der er noget på siden som irriterer jer?

Yderligere vil jeg også gerne vide, om I kunne finde på at hyre mig, ud fra min side til et job, hvor i manglede en billig grafisk designer?

Herlighederne finder sted på www.jafri.dk

Hvis I ønsker det, kan i blive fan på facebook her: www.facebook.com/jafri.dk

Jeg takker mange gange!

De bedste hilsner, 

Jacob Friis Pedersen,
Jafri Media. 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

I kildekoden står denne linie:

<!-- Design by AJ Clarke (http://www.wpexplorer.com) - Powered by WordPress (http://wordpress.org) -->
 
Hvis din nye hjemmeside er baseret på et theme som en anden har lavet, kan jeg ikke se det på nogen måde viser hvad du selv kan præstere. Derfor bør man nok spørge direkte: Har du selv lavet det hele, eller har du tilpasset noget som en anden har lavet ?
 
Med venlig hilsen
Viggo Poulsen 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

sp1:

Jeg syntes at din side er god, den fanger mig lige med det samme og de 2 bitte ting som irriterer mig er at jeg kan finde den 4 pakke nogle steder ud over i din reklamer. mens den er andet er at reklamer skifter lidt for hurtigt efter min smag, skulle se den igennem 2 gange før jeg fik det hele med. 

sp2: 

hvis siden illustrarer hvad du kan kunne jeg godt finde på det

forsat god dag

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt svær at bedømme hvad du kan og hvor god du er, ud over de 3 logoer du har på din side er den ret så tom. HVis det er du er grafisk designer, burde din side også afspejle din talent, men i stedet så er den ret steril

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 85
Fra  Badgeland ApS / Stickerland ApS Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den er god.. den er simpel men det foretrækker jeg klar også at den skal være for at give et godt overblik. Din bedste side er den om facebook det skal du nok få held med. Og skidt med at du måske ikke selv har lavet siden.. Som du selv skriver vil du gerne være en billig løsning men en løsning som kunden bliver glad for.. og hvis du hjælper folk med at tilpasse et tema med de helt rigtige faner efter kundens øsnker tror jeg du kan finde en masse kunder.. Du sælger ikke den forkromede løsning men en fin nem løsning.. det er der helt sikkert et grundlag til en virksomhed i. Held og lykke med projektet..

Og nu skal jeg lige til at tilpasse mine facebook sider da jeg så på din side at de skifter til nyt design her den 30. marts.. tak for den info.. 

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Viggo Poulsen:
Hvis din nye hjemmeside er baseret på et theme som en anden har lavet, kan jeg ikke se det på nogen måde viser hvad du selv kan præstere. Derfor bør man nok spørge direkte: Har du selv lavet det hele, eller har du tilpasset noget som en anden har lavet ?

Det er et theme som originalt er designet af AJ Clarke. Det er blevet tilpasset i farver, baggrund osv. Jeg er ikke programmør, og siden er bygget i Wordpress grundet den frihed og tidsbesparelse der gives. At det er en anden der har lavet templaten gør mig ikke til en dårlig grafisk designer, jeg har tilpasset alt til MIT eget design. 

Pacmanen:

Jeg syntes at din side er god, den fanger mig lige med det samme og de 2 bitte ting som irriterer mig er at jeg kan finde den 4 pakke nogle steder ud over i din reklamer. mens den er andet er at reklamer skifter lidt for hurtigt efter min smag, skulle se den igennem 2 gange før jeg fik det hele med. 

sp2: 

hvis siden illustrarer hvad du kan kunne jeg godt finde på det

Mange tak. Den 4 menu ligger under Webløsninger > Mini-Pakken. 
Hastigheden vil jeg ændre på mine slides, men ellers er det lavet til at skulle pause når man kører musen henover, men tak :-) 

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Det er lidt svær at bedømme hvad du kan og hvor god du er, ud over de 3 logoer du har på din side er den ret så tom. HVis det er du er grafisk designer, burde din side også afspejle din talent, men i stedet så er den ret steril

Jeg skal jo starte et sted. Jeg er nystartet og siden er helt ny - derfor har jeg ikke ret mange referencer. Endnu. 
Min side er bevidst steril, da jeg foretrækker et meget enkelt design. Og så henvender jeg mig jo til virksomheder! 
 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Hansen:
Du sælger ikke den forkromede løsning men en fin nem løsning.. det er der helt sikkert et grundlag til en virksomhed i. Held og lykke med projektet..

Jeg prøver ikke at give udtryk for at være en professionel grafisk designer, men ønsker som du nævner, at sælge enkle og bruger venlige løsninger som fungerer, til en lav pris!

Thomas Hansen:
Og nu skal jeg lige til at tilpasse mine facebook sider da jeg så på din side at de skifter til nyt design her den 30. marts.. tak for den info.. 

Det var så lidt! Info til andre kan gives på http://jafri.dk/ny-facebook-side/

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker side. Synes dog vi mangler et CVR nummer :) Afspejler seriøsitet.. Udføre du seo?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

Lækker side. Synes dog vi mangler et CVR nummer :) Afspejler seriøsitet.. Udføre du seo?

vh AB

Mange tak! Det er jeg glad for! Mit CVR-nummer (31813603) står nederst på siderne i højre hjørne, men vil da lige få det tilføjet et par ekstra steder også :-)

Jeg udfører ikke selv SEO, men har etableret kontakt til flere som kan. Er det noget du efterspørger kan du sende en privat besked :-). Teksterne på min side er ikke SEO optimerede, og er forfattet af mig selv. 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, det er en flot side i professionel stil. God start. Den virker noget "kølig", men med tiden får du sikkert skabt mere liv/farve.

Sprogligt kører det fint. Jeg ved ikke, om du selv har læst korrektur - læsningen flyder rimeligt hurtigt og let.

Under Referencer ville jeg nok lige overveje at undlade at skrive noget om, at indehaveren af Jafri Media, Jacob Friis Pedersen, havde æren af at udarbejde og designe 2 eksemplarer af “Sprøjten”, som er landsbladet for de værnepligtige i Beredskabsstyrelsen.

Jeg får lige med det samme indtryk af, at du ikke har haft mange kunder. Du afslører mere, end det gavner, tror jeg. At bruge ordet "ære" er lidt overdrevet. Men behold endelig logoet for Beredskabsstyrelsen og de to andre logoer. Det er fint og overbevisende.

Jeg bruger Chrome på en gammel XP, og ude i venstre side er der en irriterende Facebook-mærkat, som bliver VED med at være der og overlappe tekst, så jeg skal scrolle op/ned for at kunne læse! Se figuren herunder. Om andre irriteres, ved jeg ikke, men jeg bliver VANVITTIG!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)