Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor langt var du nået uden Amino?

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig er Amino en livsstil - Uden amino, dur helten ikke!

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

John J:
Jeg tror heller ikke at Amino var nået meget langt uden os

Jeg opfatter det faktisk sådan så Amino = OS. Altså alle os der bidrager positivt;)

Det er denne positive spiral og følelse vi skal have frem - SYNERGI, TAK!!!

BH

Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er jeg rimelig ung, og hvis jeg ikke havde fundet amino, havde jeg nok ikke engang fundet min drøm, om at blive iværksætter.

Og ligesom Alexander Larsen, så er Amino.dk, også en af mine største trafikkilder, fordi at jeg er i opstartsfasen :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At Amino er et genialt forum, er der slet ingen tvivl om. Har ændret både mit firmanavn og slogan, efter en tråd jeg startede herinde. Oftest så er Amino bare det sted jeg hurtigst får svar på, noget jeg er i tvivl om. 

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hansen:

En ting jeg ikke forstår der står nu med 100.000 månedelige brugere

Jeg synes da der er max 1-2000 her på synes jeg

der er mange der kun poster et par indlæg om måneden , men folk burde være aktive bare poster 10 indlæg om dagen og give deres bidrag til debatten 

det svinger hvor mange timer aktive jeg er nogle dage et par timer andre dage hele dagen og de dage ikke aktive vildt kan man nogle gange kun nå 15-20 indlæg andre dage hele dagen så når man mange flere og lange indlæg nogle gange 60-70 indlæg men så har man også svaret hele døgnet næsten og ikke laver andet end være på amino.dk den dag 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael du er den typender virkelig holder Amino kørene

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
nogle gange kun nå 15-20 indlæg

Det er sgu imponerende at du kan nå at skrive så mange indlæg !!

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Verden er ik sort/hvid, og derfor er sådanne spørgsmål her også umulige at besvare... Måske var man kommet 3 gange så langt, fordi man på et andet forum eller et andet sted havde mødt Mr X. Måske var man aldrig kommet igang, eller også havde man blot brugt 20 gange så meget tid på, at lære/finde de info man søgte...

Amino er absolut et mega fedt forum, men man kan næppe opstille en statistik for, hvordan folks liv/virksomhed ville have udviklet sig uden...

Det svare lidt til at påstå, at mange mennesker ville være døde, hvis McD ik havde fandtes, fordi de ville være sultet ihjel. Min påstand er blot, at hvis McD/Amino ik havde været der, så ville der blot have været et eller flere andre alternativer, som hver især havde deres fordele/ulemper...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg er helt sikker på, at jeg var nået lige så langt uden Amino.
Men jeg var kommet i en anden retning.

Jeg får mange kunder fra Amino, og det er jeg rigtig glad for.
En gang i mellem tænker jeg på, hvad der ville ske med min forretning og min adgang til alle disse kunder, hvis Amino pludslig lukkede. Og jeg kommer hver gang frem til, at aå ville jeg jo finde kunderne et andet sted.

Vi vader rundt i en sky af mange flere muligheder end vi er i stand til at erkende. Nogle af dem opstår på Amino, og hver gang vi griber én af dem, afskærer vi os selv fra at se nogle af de andre.

Jeg er p.t. i gang med at åbne tre nye projekter, som ikke er kommet ind via Amino, men hvor mulighederne er opstået ad andre veje. Hvem ved. Måske har mine mange timer på Amino i virkeligheden stået i vejen for "DEN GYLDNE MULIGHED".

Et enkelt projekt, som lignede denne gyldne mulighed, og som var direkte inspireret af tankegange, som jeg har lært og dyrket på Amino, har kostet mig virkelig mange penge og bekymringer. Så måske havde jeg været rigere, hvis jeg blot havde holdt mig til min indbyggede bondelogik og min vestjyske sindighed.

Amino hjælper mig helt klart til at skærpe min tilgang til forretningslivet, og det er jeg rigtig glad for.
Amino har givet mig masser af gode kontakter - både elektroniske mennesker og virkelige mennesker - det er jeg også glad for.
Amino giver mig masser af den benzin, der holder min mentale motor kørende - nemlig anerkendelse - det er jeg taknemmelig over.

Men selv uden Amino er jeg sikker på, at jeg havde fundet alle disse ting.

Så jow... Jeg er rigtig rigtig glad for Amino. Måske er jeg endda afhængig af Amino. Men det er min virksomhed ikke.

Venlig hilsen

Hans

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg heller ikke været særlig aktiv herinde det sidste år eller to, men ville være kommet ligeså langt uden amino, det kan være at der var nogle ting man måtte bruge lidt mere tid på, men alt i alt så ligeså langt som i dag :)

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)