Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cabriolet billig?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Kære mænd

Jeg vil såå gerne have en cabriolet ved sidne af min anden bil. Helst en veteran, nogle ved hvad man kan gøre for at finde sådan en billigt? jeg mener under 50?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

Jeg vil såå gerne have en cabriolet ved sidne af min anden bil. Helst en veteran, nogle ved hvad man kan gøre for at finde sådan en billigt? jeg mener under 50?

Hej Parterapeut,

Prøv eventuelt at kigge på:

www.bilbasen.dk og www.bilzonen.dk

Ellers hvis du vil gå veteranvejen, så er det måske mere lauritz.com, men jeg ved ikke helt med de under 50.000 så.

Held og lykke med jagten - og forhåbentligt et bedre vejr end sidste år, hvis du finder en cabriolet. :)

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er svært, for det handler meget om stand, og da jeg går ud fra at du ikke selv kan lave bil, så skal du nok have en der er i god stand. Så skal du nok regne med 100-150.000 kr.

(Undskyld jeg er lidt bedømmende med om du kan lave bil eller ej :D )

// Daniel Poulsen

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

En måde kunne være at importere en, og fx kun køre i den om sommeren på punktafgift (flexleasing).

Så betaler du kun en procentvis afgift af bilens værdi, i de måneder hvor bilen er indregistreret.

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, købte sidste sommer en bobbel fra -73 dog ikke en cabriolet, den var dog fra sverige hvor de har ENORMT billige veteran biler, men man skal passe rigtig godt på da sverige har næsten ingen regler når det gælder modifisering af din bil. Ergo kan du komme til at købe en bil du ikke kan syne. 

Dog tag et kig på www.blocket.se da de har veteranbiler i LANGE baner, og hvis du ikke gider bøvlet med at hente en bil i sverige få nogen til det, er sikker på en studerende ville finde det meget sjovt ;) 

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisen er meget lav for forsikring og afgift på en veteran også selvom det er helårigt forsikring som jeg har og jeg slipper med 1500 kr. OM ÅRET ansvar og KASKO :) 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

Daniel Poulsen:

Det er svært, for det handler meget om stand, og da jeg går ud fra at du ikke selv kan lave bil, så skal du nok have en der er i god stand. Så skal du nok regne med 100-150.000 kr.

(Undskyld jeg er lidt bedømmende med om du kan lave bil eller ej :D )

hej nej jeg kan desværre ikke lave biler....:(

100.000 uhe er lidt for meget 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Daniel Moth Andersen:

Hejsa, købte sidste sommer en bobbel fra -73 dog ikke en cabriolet, den var dog fra sverige hvor de har ENORMT billige veteran biler, men man skal passe rigtig godt på da sverige har næsten ingen regler når det gælder modifisering af din bil. Ergo kan du komme til at købe en bil du ikke kan syne. 

Dog tag et kig på www.blocket.se da de har veteranbiler i LANGE baner, og hvis du ikke gider bøvlet med at hente en bil i sverige få nogen til det, er sikker på en studerende ville finde det meget sjovt ;) 

Hej tak for svaret men skal det ikke indregistreres i dk fra sverige?man kan jo hente en bil fra f.eks USA problemet er at indregistrering er på 180%? eller lign?

hvad gør du?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du henter fra USA bliver det laaaangt dyrere medmindre du henter 5-6 stykker af gangen og så skal det være biler i prisklassen 75-120 k pr stk (uden afgift), evt. Californien da de har mange cabriolets der. 

Vedr. Afgift er det IKKE 180 % det gælder ikke veteran biler kun nyere hvis du regner med 100 % er det nok lidt tættere på. 

Min bobbel kostede mig 14.000 i sverige den er blevet renoveret for ca. 15.000 oveni dog var afgiften ca 7.000 "kun" så faktisk kun 50 % af hvad jeg købte bilen for i starten 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du.

Hvad med en bmw e21 cabriolet?

de første årgange er veteran-biler på nuværende tidspunkt.. og de sidste årgange bliver indenfor den næste årrække..

Den skulle være til at finde for omkring 50 :)

led på www.mobile.de

Mvh Tobias.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)