Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain's webshop - 25 min hver gang eller kan det gøres anderledes..?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, 

Er der nogen der ved om der findes mindre kursuser til Dandomain's webshop eller bøger/instrusker man kan købe sig til?

Jeg har købt Dandomain's webshop og det irritere mig grusomt at skulle bruge 25 min hver gang, på at rette en lille ting da jeg hver gang skal prøve mig frem - Jeg er helt grøn i det. Der er mindre videoklip på shoppen til guide, men der er altså rigtig rigtig mange ting som ikke er inkluderet og synes generelt det er begrænset hvad den informere om. Jeg er ikke i tvivl om at det bare spiller, når man kan navigere rundt i det, men det er jo det jeg skal have hjælp til :)

Så hvis der fandtes kurser, bøger, instrukser eller lign. man kunne købe og lære af, så ville det være så fantastisk. 

Håber I kan hjælpe.

  

Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Faktisk er Dandomain ikke så slem, så når du prøver dig frem vil du med tiden blive dygtig til den, men du skriver at du er helt grøn så derfor er det også helt normalt at det tager det tid det tager..

Nu ved jeg ikke om der findes kurser/bøger til Dandomain, men hvis du skriver en PM til mig så kan det være at jeg kan sende dig videre til en som er dygtig mht webshop især Dandomain..

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

NR:
Der er mindre videoklip på shoppen til guide, men der er altså rigtig rigtig mange ting som ikke er inkluderet

Hej.

Når du er på en side i admin, er der et link til hjælp.

 Hjælpebilledet viser hjælp til dén side du befandt dig på da du klikkede på "Hjælp".

Mvh. Bokseudstyr.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke er bundet for meget op på Dandomains løsning skulle du måske kaste et blik på

Danhost

eller smartweb

Deres brugervenlighed er helt i top. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)