Køb et Amino Sponsorlink
InventiveKid:Tror bare ikke der er nogen der gider læse kun om boldene :(
Hvilke emner vil du helst skrive om? :) Du skal have passionen og motivationen med!
- Alexander Baandrup Larsen
Følg mig på twitter:Follow @AlexanderLdk ✔ Følg mig på Google+ ✔
InventiveKid:Nogen der eventuelt har en ide til et navn?
Hvis det omhandler fodbold, ville et domæne med ordet ''fodbold'' i domænet, være godt - hvis man tænker på seo.
Casper Jensen - 16 år og selvstændig med virksomheden CJMedia.
Projekter:
Noget i form af kager og slik ;) er selv god til at lave det og jeg synes det er sjovt. Markedet er dog stort men jeg tror at hvis jeg kæmper skal jeg nok få en god hjemmeside op at køre. Og personligt hvilket program ville du helst lave det med. Jeg har prøvet at lave hjemmesider før med cms programmer.
InventiveKid:Noget i form af kager og slik ;)
Ville du så sætte fokus på opskrifter, tilbud i butikker, slik og kager med få kalorier eller hvad er din vinkel? :)
Opskrifter :-D Jeg har fx. nogle gode opskrifter på Chocolate Chip Cookies (Har den fra et amerikansk tv-program, hvor bl.a. en af usa´s mest anerkendte konditorer har kaldt den super god) og også en på is og en masse andre.
Opskrifter er bare med konkurrencepræget, men det kan lade sig gøre hvis du vælger et lille emne. Fx. kun skrive om chokolade cookies! :)chokoladecookies.dk er ledigt, hvilket fra start af giver dig en fordel i søgemaskinerne...
Jo men jeg ved ikke helt men du er selvfølgelig experten. Men forestil dig alle de hjemmesider der kunne findes:
Chiliconcarne.dk, Lasagne.dk, pizza.dk, risotto.dk, is.dk osv.