på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Gratis regnskabsprogram

Slip for regneark og bevar det økonomiske overblik
    Klik her og få en gratis konto

     

    Køb et Amino Sponsorlink

     

    Nye ekspertblog-indlæg
    om  Administration & Finansiering

    Læs flere ekspertindlæg
     

    Top karmaliste (30 dage)

    De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Administration af ansatte (HR) "

     

    Timeseddel på iPad

    Side 1 ud af 2 (15 indlæg) 1 2 Næste >
    Amino-karma 255.139
    Tilmeldt 20. apr 07
    Indlæg ialt: 15.379


    Her kan dit firmanavn stå
    Skrevet 10-03-2012 kl. 22:07

    Vi er ved at undersøge muligheden for at gå fra papir til iPad til vores montører. Men vi mangler en app der kan bruges som timeseddel/forbrugsregistrering.

    Er der nogen der kende et app der kan bruges? det skal helst være et hvor man har mulighed for synkronisere mellem enheder.

    Samt hvor man kan indtaste alle emner hvorefter brugeren bare skal vælge antal af det enkelte.

    Håber på nogen gode forslag.

    Michael

    Amino-karma 3.684
    Fra Aarhus N
    Tilmeldt 20. dec 05
    Indlæg ialt: 871

    Smith
    Fra Amero Business, GodeKasser
    Skrevet 12-03-2012 kl. 15:38

    Hvad monterer i ? :)

    Skal i registrere timer + materialer?

    Kører i nogen form for økonomisystem idag eller ?

    Kunne måske bruges? http://www.wpamobile.com/forside.aspx 

    Amino-karma 255.139
    Tilmeldt 20. apr 07
    Indlæg ialt: 15.379

     
    Her kan dit firmanavn stå
    Skrevet 13-03-2012 kl. 14:38

    Ja både timer og materialforbrug.

    Det set spændende ud. Har i en iOS løsning?

    Amino-karma 3.684
    Fra Aarhus N
    Tilmeldt 20. dec 05
    Indlæg ialt: 871

    Smith
    Fra Amero Business, GodeKasser
    Skrevet 13-03-2012 kl. 17:03

    Michael Loft Mikkelsen:
    Det set spændende ud. Har i en iOS løsning?

    Det er ikke min løsning :) 

    Men hvilket økonomisystem benytter i ? For der findes måske mulighed for iOS løsninger allerede ? :)

    Amino-karma 255.139
    Tilmeldt 20. apr 07
    Indlæg ialt: 15.379

     
    Her kan dit firmanavn stå
    Skrevet 13-03-2012 kl. 18:49

    SonWin og det har ikke. Ligesom med et andet er det også en PDA løsning, og det udfylder ikke ønskede.

    Jeg er ved at præge for at de kommer over på Dynamics i stedet for.

    Ledte efter et alternativ i mellemtiden.

    Amino-karma 1.531
    Tilmeldt 13. mar 12
    Indlæg ialt: 400

    Provins
    Skrevet 13-03-2012 kl. 18:52

    Easy time 

    Amino-karma 255.139
    Tilmeldt 20. apr 07
    Indlæg ialt: 15.379

     
    Her kan dit firmanavn stå
    Skrevet 13-03-2012 kl. 18:58

    Har du et link Provins?
    Kan ikke finde den.

    Amino-karma 3.684
    Fra Aarhus N
    Tilmeldt 20. dec 05
    Indlæg ialt: 871

    Smith
    Fra Amero Business, GodeKasser
    Skrevet 13-03-2012 kl. 19:06

    Michael Loft Mikkelsen:
    Jeg er ved at præge for at de kommer over på Dynamics i stedet for.

    Ledte efter et alternativ i mellemtiden.

    Hej Michael,

    Kan vi evt. tale sammen pr. telefon - så kan jeg hurtigt klarlægge nogle behov, og se om vores egen ERP incl. webbaseret ( working on ipad :) ) kunne være noget for Jer?

    Amino-karma 1.531
    Tilmeldt 13. mar 12
    Indlæg ialt: 400

    Provins
    Skrevet 13-03-2012 kl. 20:09

    http://www.easytime.com/

    Amino-karma 403
    Fra Odense N
    Tilmeldt 10. nov 11
    Indlæg ialt: 86

    Hej Michael

    Ved ikke om min adhoc løsning til en VVS virksomhed kan tjæne til inspiration.

    Virksomhedens udfordring: Det kneb med at læse håndskrevne arbejdskort, det var tungt at genindskrive i kvalitetssystem, og fakturere ud fra arbejdskort. Løsningen skulle være billig!

    Virksomhedens Arbejdskort på papir, blev genfremstillet i Indesign (Ethvert andet program kan også benyttes) og gemt som en PDF Fil.. 

    PDF Filen blev åbnet i Adobe Acrobat PRO (Licens koster lidt penge),

    Der laves "Forms" i PDF filen dvs. der laves "skrivefelter, DropDown Felter, sammentælling m.v. Det sikres at man kan gemme PDF Filen (fx. der indtastes kunde og opgave. PDF Filen gemmes, en Montør udfylder med forbrugt tid og materialer og gemmer.)

    Flowet er nu:

    1. Kontor udfylder arbejdskort, med kunde, adresse, og opgave.

    2. Arbejdskort gemmes i virksomhedens fælles "DropBox" under montør navn.

    3. Montør åbner og udfylder Arbejdskort på iPAD i PDF Expert (App til ca kr. 50,-)

    4. Når opgave er udført gemmes PDF fil i DropBox i Mappe "Klar til Fakturering"

    5. Kontor fakturere ud fra afsluttet Arbejdskort.

    6. Arbejdskort kan udskrives enten fra PC eller direkte fra iPAD (Kræver AirPrint på kontoret)

    Hvad kostede det virksomheden?

    Min tid til opretetlse af Arbejdskort og forms.

    Mobil data til virksomhedens iPAD´s (Billigt, billigt gennem undertegnedeWink)

    PDF Expert til iPAD ca kr 50,- pr iPAD.

    Min tid til konfiguration af AirPrint service på kontor

    Ovenstående løsning er en blivende løsning for denne virksomhed.

    Håber ovenstående kan bruges som inspiration.

    Mvh. Jesper

    Side 1 ud af 2 (15 indlæg) 1 2 Næste >

    RSS-feed
     
    Besøg vores andre hjemmesider :