Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online booking system til konsulenter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg søger et online booking system, hvor virksomheder der har kontrakt med mit firma, kan booke os som konsulenter. Konsulenttjenesten tager ca. 1/2 time pr. person. Jeg har kigget på flere tjenester på nettet, men de er for det meste beregnet på at man har en fast lokation, hvor kunden kommer til. Her er det omvendt. Vores konsulenter kommer ud til kunden.

Derfor har jeg brug for at der er noget indbygget "intelligens" i systemet, for at gøre kalenderstyringen så effektiv som muligt. Dvs. at man kan oprette kriterier for tildeling af tider. F.eks afstand, antal medarbejdere, har virksomheden en eller flere lokationer. Vi bruger nemlig meget tid på at "pakke" kalenderen så der undgåes for meget tidspild, kørsel frem og tilbage mv.

Er der nogle som har nogle bud, eller kan man lave et sådan system vha. en programmør eller lign.?

Det må meget gerne kunne synkronisere med Outlook (exchange).

Mvh. Ulrik

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stor erfaring med at lave "custom booking systemer", men de er ikke billige, da der går meget tid med at programmere logikken i systemet.

men du er velkommen til at kontakte mig via booking systemer hjemmesiden så kan vi tage den derfra.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Hvilken prisklasse skal vi regne med (pt. er vi 3 konsulenter).
Bare et estimat, så jeg ved hvad vi taler om.

Mvh. Ulrik

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger helt af komplexiteten af opgaven - dvs hvilke muligheder der skal tilbydes i systemet, og ud fra de opgivne fakta - kan jeg ikke komme nærmere end mellem 10 og 30 tusinde (+moms)

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik

Jeg overvejer at lave et bookingsystem til konsulenter og faldt over dit indlæg mens jeg lavede research på ideen. Jeg er nysgerrig efter at vide om du nogenside fandt en løsning?

VH Rasmus

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Jeg fik udviklet en database i filemaker.
Mvh. Ulrik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)