Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan vi skabe en bedre verden sammen? "Bloggers og social media united"

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære AMINOer.

Jeg har en lille drøm, jeg gerne vil dele med jer. Til daglig er jeg frivillig og ulønnet hos YouMe Shopping. Vi er et 100% non-profit projekt med en målsætning om at samle penge ind til danske hjælpeorganisationer - penge, som de ellers aldrig havde modtaget.

Første skud på stammen er nu klar: Shopping-siden www.youmeshopping.dk, hvor du kan spare over 75% på udvalgte kvalitets-varer - og få en god gerning med i købet! Vi har bygget det hele op i fritiden, og vi knokler alle frivilligt og ulønnet på projektet. Der er ingen, som tjener på det her eller får løn i foreningen. Tværtimod har vi måttet donere 1000 kr. hver, så foreningen har lidt at leve for :-) Vi er altså 100% non-profit, så der er ingen skjulte agendaer eller hensigter!


MIN DRØM ER FØLGENDE: Kunne man forestille sig, at danske bloggere og mennesker med mange besøgende på deres sociale medie-sider gik sammen omkring en årlig (eller oftere) "do good day", hvor man hjælper projekter som vores med massiv omtale og virale kampagner?

Jeg er inspireret af et projekt fra udlandet, hvor Bloggers Without Borders har gjort netop dette. Kunne vi gøre det samme her i Danmark? Og findes der AMINOer med populære blogs/sociale medie profiler samt med kontakter til de øvrige toneangivende bloggere og Facebook-brugere?

Alle idéer og input er meget velkomne...

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)