Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandører af polterabend arrangementer

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

jeg søger som sagt i overskriften leverandører af polterabend arrangementer. Jeg er igang med at opstarte et nyt koncept omkring polterabend, og skal have opbygget den berømte kritiske masse. Derfor skal jeg bruge en masse polterabend aktiviteter, og en masse leverandører som vil være med. Det koster ikke noget, og man forpligter sig ikke økonomisk på nogen måde. Til gengæld får man en masse markedsføring ud af det :)

Hjælp mig meget gerne med at sprede budskabet! 

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

kan du specificere lidt nærmere hvad dit polterabend koncept drejer sig om?

SuperEvent er førende indenfor polterabend aktiviteter og har Danmarks største udvalg af FunEvents og underholdning til polterabend bl.a. et 2000 m2 stort indendørs EventCenter i Rødovre, 6km fra København.

Skriv lidt mere om konceptet og evt. hvordan du ser SuperEvent som en del af det.

VH
Palle

 

 

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det du kommer til at tilbyde som polterabend.dk, polterabend.com, polterabendguide.dk, polterabend.nu, polteraften.dk, evento.dk og eventfinder.dk ikke har?

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Thorborg:

Hvad er det du kommer til at tilbyde som polterabend.dk, polterabend.com, polterabendguide.dk, polterabend.nu, polteraften.dk, evento.dk og eventfinder.dk ikke har?

Den eneste der er værd at nævne af dem er vist evento.dk, de andre er mere eller mindre nogle sørgelige tilfælde som aldrig har været brugbare ud over for de polterabend-firmaer der ejer dem ( Og undskyld Palle, jeg ved godt at du ejer polterabend.nu.). Det jeg tilbyder er en side der bliver aktivt markedsført af en uvildig part (læs; jeg har ikke ejerskab i en polterabend-virksomhed) og har et design og brugervenlighed som faktisk ligner noget fra 2012, og ikke 1995 :)

Og som sagt, så er der ingen forpligtelser i opstartsfasen, da jeg er vant til at vise mit værd inden jeg overvejer at kræve penge for noget. Alle skal kunne vinde inden "sælgeren" skal kunne sælge noget.

Palle, jeg vil kunne markedsføre jeres aktiviteter super lokalt i forhold til dem der besøger den kommende hjemmeside der skal markedsføre polterabend-aktiviteterne. Du kan blive eksponeret med billeder, tekster, youtube-video'er, facebook profiler, links til hjemmeside(r) mv.. Jeg ved at i er en rigtig stor udbyder af polterabend aktiviteter, så derfor er jeg selvfølgelig også interesseret i at få jer med. Og som sagt før, så er der ingen økonomisk binding.

Og så tror jeg på at 90% af værdien ligger i eksekveringen, og ikke udelukkende i ideen. Og hvor de fleste polterabend-virksomheder fokuserer på eksekveringen af deres aktiviteter, så fokuserer jeg 100% på eksekveringen af markedsføringen omkring dem!

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder faktisk super jeg kunne også bruge noget gratis markedsføring på polterabend 

det lyder super med youtube videoer facebook med mere ,det er noget godt at se frem til

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

 

Nu ville jeg da meget gerne høre lidt mere.... Men når det kommer til musik, alt fra pianister til partybands, dj's og det imellem, så vil jeg kunne levere varen.

Er det noget du kunne tænke ind i dit/jeres/deres koncept?

 

Dbh

Mads

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads, er dine koncepter målrettet imod polterabends?

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmmm.... Altså de fleste musikanter er forholdsvis fleksible i forhold til hvor/hvad og hvordan de skal spille. Men konkret, må svaret være nej. Vi tilbyder livemusik af enhver slags, hvis man mangler det til en fest, men har ikke et specifikt koncept!

 

Dbh

Mads

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så har jeg rundet de 20, men vil stadig gerne have flere der er med fra starten. Så kom glad! Send gerne info videre til andre, hvis i kender nogle der er interesserede.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Du svarede mig aldrig konkret tilbage!

Kom i tanke om at jeg også har "adgang" til et par plade/indspilningsstudier, som kun være meget relevante for det du skal tilbyde....

 

Dbh

Mads

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)