Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når konkurrenter pynter på sandheden..

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 12:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryllupsarrangøren:

Tak Rolf,

Det er dejligt når indlæg bliver læst kontruktivt og jeg vil understrege at jeg var ikke ude på at hverken stemple eller hænge nogle ud - jeg kan forstå du (Lina) føler dig ramt - det ved jeg ikke hvorfor du gør...?

Eftersom jeg skrev et generelt spørgsmål, der er jo mange der sidder med konkurrenter og kunne sidde med samme tanker. SÅ LINA DET VAR IKKE ET ANGREB PÅ/IMOD DIG!

Jeg var blot ude for at få gode råd.

Og til dem der synes jeg har været passiv, så har jeg blot haft weekend med bryllup, så der har ikke lige været tid til at logge på Amino;0)

Jeg er allergisk over for folk der lyver. Faktisk det stammer helt fra min barndom. Jeg er en gang blevet beskyld af min mor at jeg løg selv om jeg gjorde ikke, siden da kan jeg ikke tåle  folk der lyver, og det er ikke godt Christel, da du er ved at overskride alle mine grænser 1. Du skriver om en konkurrenter du har ringet op og vi ved begge at du har ringet til mig hele 2 gange og mente at jeg havde kopieret din side. (men mindre du har ringet til flere?)

Selv om alle kan se en stor forskel på weddingdeluluxe og din!

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 8. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lina, jeg vil igen understrege at det IKKE er dig jeg på nogen måde er ude efter, så du behøver ikke føle dig angrebet!

Jeg stillede blot et spørgsmål.

Jeg hopper af her, vil ikke skændes/diskuterer med dig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

du kunne have lade være skrive konkurrent , de er er jo ikke 1000 vis  andre og der vil nu engang nogle der vil føle sig stødt nogle gange 

den anden kunne have ladet være skrive tilbage

der har lige været anden tråd , jeg ved ej hvordan du kunne have oprettet uden man kunne have tolket det anderledes , den er svær 

den ene kunne lade være angribe den anden og den anden gør det samme i et par tråde 

gid folk ville koncentrer sig om sin egen forretning og kun forbedre den og hold fokus på det

husk at nyde solskins vejret idag og tænk positive tanker hvordan man kan øge samarbejde og positive vækst rater begge partner ved begge 2 imod hinanden et par tråde taber begge partner og begge køre mod hinanden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

gid folk ville koncentrer sig om sin egen forretning og kun forbedre den og hold fokus på det

husk at nyde solskins vejret idag og tænk positive tanker hvordan man kan øge samarbejde og positive vækst rater begge partner ved begge 2 imod hinanden et par tråde taber begge partner og begge køre mod hinanden

 

Godt svaret Mikael ---- det kom vist for meget Big Brother fnidder ind over.... Skype-Giggle

 

mvh.

Michael

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:
Og jeg synes ikke at Lina, i denne tråd, tordner løs.

Nu kan man jo desværre ikke holde mund med tilbagevirkende kraft. Men jeg trækker hermed denne udtalelse tilbage :o)

Generelt er det ikke mit indtryk at det gavner nogen parter, når to konkurrenter strides på et åbent og særdeles godt søgemaskineoptimeret forum.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

holder fokus på mig selv, og ikke på konkurrenterne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er der ikke snart en Amino-moderator, der gider lukke og slukke tråden?

Den kører jo i ring... og i ring... og i ring!

Først hakkes der, så belæres der, så angres der, så skamroses der, så hakkes der gu'hjælp'me igen!

Men, okay, tråden er et mønster-eksempel på, hvordan man ikke skal opføre sig som forretningsfolk...

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 14:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Poul Madsen:

Er der ikke snart en Amino-moderator, der gider lukke og slukke tråden?

Den kører jo i ring... og i ring... og i ring!

Først hakkes der, så belæres der, så angres der, så skamroses der, så hakkes der gu'hjælp'me igen!

Men, okay, tråden er et mønster-eksempel på, hvordan man ikke skal opføre sig som forretningsfolk...

Hej Poul.
Du har helt ret.
Hilsen 
Rolf 

Må jeg citere fra min bog. hvor jeg skriver om emnet:

Tal aldrig negativt om dine konkurrenter

Hvis du taler negativt om nogen, vil den du taler med, ofte forsvare den der kritiseres. Så hvis du taler negativt om dine konkurrenter, hjælper du konkurrenten. Det er ikke lige det vi har brug for, vel?

Tag nu Facebook, som jeg har stor glæde af. Mange af mine gode venner er politikere fra stort set alle partier. De kloge skriver aldrig noget negativt om deres modstandere. Aldrig. Andre benytter enhver lejlighed til at skrive negativt, ironisk eller nedladende om modparten. De ser alle modstandernes fejl - men aldrig fejlene hos dem selv eller deres egne. 

Også for politikere gælder det vel om at finde ”nye kunder” til næste valg. At overbevise dem, som ikke tidligere har stemt på partiet. Hvorfor skræmme dem væk ved at du hjælper modstanderne til at få mere sympati. Ikke særlig smart, vel?

Konklusion: 
Du må aldrig sige noget negativt om en konkurrent. Hvis du gør det, vil kunden - uden at tænke over det – forsvare konkurrenten og danne sig et mere positivt indtryk af din konkurrent. Og det er ikke lige det, som er du sat i verden for at hjælpe til med, vel?

Sig kun noget pænt om dine konkurrenter. Og håb på, at dine konkurrenter taler dårligt om dig. Så er du virkelig kommet langt foran.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Rolf Høegh:
Sig kun noget pænt om dine konkurrenter. Og håb på, at dine konkurrenter taler dårligt om dig. Så er du virkelig kommet langt foran.

Hej Rolf

Husk lige at skrive at det skal tages med forbehold.

For der findes netværk, venskaber(firmavenskaber, samarbejdsparter osv). Og derfor kan ting tit udvikle sig.

Nu er jeg desværre en person med et meget dårligt ry skabt fra et tidligere ansættelses forhold. Som betyder at jeg ikke kan nærme mig en stor del af virksomhederne i Århus området. Sammen med at nogle firmaer ikke har overholdt deres leverings forpligtigelser overfor mig, som gør at jeg tit står som idiot, når jeg ikke kan levere som aftalt.

Så når man har netværket i orden, så kan det faktisk godt betale sig.

 

/Kenneth

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 15:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er dog utroligt,

- det helt korte svar på denne tråd burde have været:

Omtal aldrig din tidligere arbejdsplads eller dine konkurrenter dårligt det falder tilbage på dig selv og efterlader et dårligt indtryk af dig!

Men der er nogle mennesker der er så små at de skal op at stå på andre for at blive set og hørt.

 

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)