Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når konkurrenter pynter på sandheden..

Side 4 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 23:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
Ja det gør ondt at blive angribbet for ingenting. og det kan godt være det er en fin måde at starte en tråd på men det er stadig et angreb... men en ting er sikkert jeg har alt for stor en temperament, jeg burde tie stille....... ja der er masse ting jeg stadig skal lære.... 

Jeg gengiver lige trådstarteren her - kan NOGEN vise mig at dette er et angreb.
De fremhævede ord er mig, men alt er blot kopieret:
-------------------------------
Jeg vil gerne på en sympatisk måde kunne fortælle mine kunder at der findes nogle i samme branche der til tider pynter på sandheden - hvordan gør jeg det uden at træde nogen over tæerne?
Er det bedst at lade kunden selv brænde nallerne, med frygt for at de ikke søger videre
-har brug for lidt imput her
---------------------------
Hvem andre end Lina opfatter dette som et angreb? Hvorfor ved jeg ikke. Føler hun sig truffet. Og i givet fald hvorfor?
Jeg opfatter det som et nødråb, hvor der udbedes ideer til hvordan man tacjkler en sådan situation.

Hilsen
Rolf

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Og jeg synes ikke at Lina, i denne tråd, tordner løs. Hun beder pænt trådstarter om at stoppe disse angreb. Det kunne selvfølgelig være taget i en PB, men når trådstarter nu vælger denne tilgang, er jeg enig i at Lina også skal svare i tråden. Og det gør hun ganske sobert.

Modtaget og godtaget.
Du har helt ret.
Jeg trækker tordenvejret i mig igen.

Venlig hilsen

Hans

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 23:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Det er sjældent jeg er uenig med dig, og endnu mere sjældent at jeg er enig med Lina.

Hej André.
Så lykkedes det at blive uenig med dig - smiler.

Fint for mig at du er enig med Lina.
Kender intet til en anden debat men jeg forholder mig til denne debat. Som jeg skrev for få min. siden kan jeg ikke se at trådstarter har gjort noget forkert. Fortæl mig hvis jeg ikke har læst det ordentligt. Jeg kan altid lære noget.

At trådstarter ikke blander sig forstår jeg godt. Hun fik af nogle - heldigvis kun af få - nogle ordentlige pryl. Andre gav gode råd til hende. Og sådan bør det være i disse debatter.

Håber en dag vi bliver enige igen - om ikke andet så noget helt andet - hyg dig min ven

Hilsen
Rolf

 

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 23:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det fedeste for mig, er faktisk at opleve sådan et liv som her, hvor man kan opleve virtuelle konsekvenser af ens svar. Nu er jeg vandt til at være arbejdsgiver og det har jeg været de sidste 7år, for mange store og små virksomheder, og selv som parterapeut er jeg stadig den der har ret og folk lytter og nikker jeg er den der giver og straffer folk hvis de ikke lytter. Det er sjældent at jeg får en tilbage melding, på min egen opførsel... hvis den er knap så interessant eller måske egocentrisk eller måske snobbet?Ens venner er jo altid søde og rare mod en også ens partner, men i virkelig liv hvor mange af os få at vide hvad vore fejl er?

Vi har alle sammen gode ting i os, men også fejl , man kunne regulere på....

jeg er begyndt at opfatte amino som en slags selvrealiserings "program" for selvstændige.

Vi både roder men også er gode til at "hakke" på hinanden. Her få man at vide ting direkte i øjnene som man vil aldrig få at vide i virkelig liv... få (nu taler jeg for mig selv) aldrig turde at angribe nogle.

Fedt at man tør sig sin mening her på forummet.......!jeg lærer meget af det....

  

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bryllupsarrangøren:

Jeg vil gerne på en sympatisk måde kunne fortælle mine kunder at der findes nogle i samme branche der til tider pynter på sandheden - hvordan gør jeg det uden at træde nogen over tæerne?

Er det bedst at lade kunden selv brænde nallerne, med frygt for at de ikke søger videre eller skal man gøre noget før skaden evt. er sket?

Jeg tror jeg ville oprette et blogindlæg eller et punkt på min hjemmeside med "Gode råd når du skal vælge bryllupsarrangør" hvor jeg fortalte hvad man skal være opmærksom på, faldgruber, måder at undersøge om arrangøren kan leve op til sine løfter på, eller hvad der nu ellers er at være opmærksom på i den branche. På den måde giver man saglige og gode råd til sine evt. kommende kunder uden at man har svinet konkurrenten til eller fremhævet sine egne fortræffeligheder, men man sørger for at kunderne selv har mulighed for at opdage at konkurrenten måske ikke er den rette at vælge. 

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 00:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:
Jeg tror jeg ville oprette et blogindlæg eller et punkt på min hjemmeside med "Gode råd når du skal vælge bryllupsarrangør" hvor jeg fortalte hvad man skal være opmærksom på, faldgruber, måder at undersøge om arrangøren kan leve op til sine løfter på, eller hvad der nu ellers er at være opmærksom på i den branche. På den måde giver man saglige og gode råd til sine evt. kommende kunder uden at man har svinet konkurrenten til eller fremhævet sine egne fortræffeligheder, men man sørger for at kunderne selv har mulighed for at opdage at konkurrenten måske ikke er den rette at vælge. 

Hej Anja
Kloge ord. Godt sagt. Ville klikke 5 stjerner men rmate måske 4,5. Håber jeg ramte rigtigt.

kh
Rolf

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:

Det fedeste for mig, er faktisk at opleve sådan et liv som her, hvor man kan opleve virtuelle konsekvenser af ens svar. Nu er jeg vandt til at være arbejdsgiver og det har jeg været de sidste 7år, for mange store og små virksomheder, og selv som parterapeut er jeg stadig den der har ret og folk lytter og nikker jeg er den der giver og straffer folk hvis de ikke lytter. Det er sjældent at jeg får en tilbage melding, på min egen opførsel... hvis den er knap så interessant eller måske egocentrisk eller måske snobbet?Ens venner er jo altid søde og rare mod en også ens partner, men i virkelig liv hvor mange af os få at vide hvad vore fejl er?

Vi har alle sammen gode ting i os, men også fejl , man kunne regulere på....

jeg er begyndt at opfatte amino som en slags selvrealiserings "program" for selvstændige.

Vi både roder men også er gode til at "hakke" på hinanden. Her få man at vide ting direkte i øjnene som man vil aldrig få at vide i virkelig liv... få (nu taler jeg for mig selv) aldrig turde at angribe nogle.

Fedt at man tør sig sin mening her på forummet.......!jeg lærer meget af det....

  

jeg tror også den bliver angrebet tit er den vinder til sidste da den er meste motiveret til at på alle leder forbedre sig , den som ikke angriber igen men køre der ud ad konstant forbedre sig og passer sin egen forretning er den klare vinder i sidste ende , lige nu har du enkle point vundet men selvfølgelige kunne have endnu flere point vis havde været endnu mere positive 

derved vend det og endnu mere fremover og hav 1000% fokus på det positive og du vil frem ad med din egen forret ligge alt fokus på arbejde at forbedre sig konstant 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sakskøbing
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Soul United Skrevet kl. 00:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan bruge den her tråd til noget konstruktivt...

Vær den forandring du ønsker at se i verdenen.

Giv uden at forvente at få igen...

(Eller til jer forretningorienterede kapitalister ;) )

Pay It Forward!

Vi sagtens sætte baren højere end den er i denne tråd :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Rolf Høegh:

Anja Lysholm:
Jeg tror jeg ville oprette et blogindlæg eller et punkt på min hjemmeside med "Gode råd når du skal vælge bryllupsarrangør" hvor jeg fortalte hvad man skal være opmærksom på, faldgruber, måder at undersøge om arrangøren kan leve op til sine løfter på, eller hvad der nu ellers er at være opmærksom på i den branche. På den måde giver man saglige og gode råd til sine evt. kommende kunder uden at man har svinet konkurrenten til eller fremhævet sine egne fortræffeligheder, men man sørger for at kunderne selv har mulighed for at opdage at konkurrenten måske ikke er den rette at vælge. 

Hej Anja
Kloge ord. Godt sagt. Ville klikke 5 stjerner men rmate måske 4,5. Håber jeg ramte rigtigt.

kh
Rolf

måske ikke engang faldgruber for tænk der vis kunden ønsker den vare , man skal altid tænke sig om ordvalgte og det bliver svært , da man ikke ved alt og konkurrent den kender nok meste de utilfredse kunder for det er dem som kommer til dem

den anden part får  dens utilfredse kunder , men den anden siger ikke om noget  om dens part dårlige kunde oplevelser.

i alt skal man koncentrer sig om sin egen forretning og ligge sin fokus på den forbedres og vis man sørger for det vinder man til sidste for de tilfredse kunder er dem som er mest værd og dem får man lettest ved satse på sit eget at forbedre sig hele tiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 00:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

parterapeuten:
så jeg vil bede dig lade være med at komme med mærkelige kommentarer

En gammel jyde sage en gang til mig, i forbindelse med vi sad en del mennesker på den lokale kro og der pluslig lugtede af lort og en straks kommenterede det,  "Den der prutten lugte kan det er pruttens rette ejermand"  Og her var det så von balle eller fr. Balezantyte der syntes der lugtede af prut...

 

Side 4 ud af 7 (63 indlæg)